Gå til innhold

Venninnen min "trues" av synsk kvinne!

Anbefalte innlegg

Gjest LilyMarlene

Min venninne betalte for en tid siden for et horoskop fra en synsk kvinne i utlandet.

Hun fikk tilbud om også bestille et mer detaljert horoskop, og tilbud om å kjøpe en talisman som skulle beskytte henne mot alt ondt. Min venninne avslo, men fikk likevel talismanen i posten. Hun returnerte den uåpnet og sa pent at hun ikke var interessert i mer kontakt.

Venninnen min har hatt en veldig vanskelig tid i det siste året, og slitt mye med helsen, barna og familien. I denne tiden de har hatt kontakt (min venninne har ikke skrevet noe særlig personlig, men oppgitt fødselsdato/sted/klokkeslett)

Kvinnen har sagt at hun føler seg spesielt kallet til å hjelpe akkurat henne og at hun vil min venninne alt godt og føler at det er svært viktig å beskytte henne.

Nå har hun mottatt enda en mail fra kvinnen om at hun har fått en 'syn' om at noe dramatisk kan komme til å skje i løpet av en ukes tid! Og at hun nå har gjennomgått farlige ritualer (farlige/risikofylte for denne synske kvinnen) for å få vekk det onde som visstnok skal omgi min venninne for tiden!

Hun ber nå om tillatelse fra min venninne om å få lov til å bedrive videre okkultisme slik at hun blir beskyttet mot dette som kan komme til å skje!

Det er flere faktorer som gjør at min venninne er svært redd nå, hun er redd for sine barn, sin egen helse og sin familie.

Som venninne har jeg sagt at det sitter et menneske et sted og bedriver ren humbug - og håper å innkassere penger fra redde 'ofre'. Men hun er fortsatt redd. Jeg er også bekymret for min venninnes helse selv, og jeg merker at jeg ikke er helt upåvirket selv...

Vel, har noen av dere mottatt slik mail fra en fremmed, bekymret og "omtenksom" person som vil hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132761-venninnen-min-trues-av-synsk-kvinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stellina

http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/privat/article166105.ece

Det er sikkert en av disse damene, jeg får også jevnlig melding om alt det gale som kan skje hvis jeg ikke betaler 300 kroner for deres velgjerninger.

Ei venninne av meg bestilte også horoskop av ei synsk dame, og fikk oppleve det samme styret,

hun ringte og sendte på brever, og en talisman. Noe av det hun "så" skjedde faktisk og.

Disse damene er jo kun opptatt av penger, det er jo seff derfor de bare kommer med negative utsagn også, så vi skal bli redde, betale enda mer, for å tro på de,dette med at de føler seg spesielt kallet til akkurat EN person er også bare visvas,

de øyner penger i det,

bare returner alt, og vær bestemt, så gir de nok opp håpet til slutt,

men ekkelt er det nå likevel,

forresten spår jeg i kort selv, og da gjennomskuer man lett dette humbuget her

lykke til!

Gjest LilyMarlene

Ei venninne av meg bestilte også horoskop av ei synsk dame, og fikk oppleve det samme styret,

hun ringte og sendte på brever, og en talisman. Noe av det hun "så" skjedde faktisk og.

Disse damene er jo kun opptatt av penger, det er jo seff derfor de bare kommer med negative utsagn også, så vi skal bli redde, betale enda mer, for å tro på de,dette med at de føler seg spesielt kallet til akkurat EN person er også bare visvas,

de øyner penger i det,

bare returner alt, og vær bestemt, så gir de nok opp håpet til slutt,

men ekkelt er det nå likevel,

forresten spår jeg i kort selv, og da gjennomskuer man lett dette humbuget her

lykke til!

Hva var det som skjedde/gikk i oppfyllelse?

Spåkvinnen gir seg ut for å være veldig snill og omsorgsfull. Denne kvinnen kaller seg Sara.

Jeg fikk for noen år siden en gratis talismann av den spåkvinnen som omhandles i linken til terningkast6, og en kortfattet "spådom". Senere fikk jeg 3-4 "trusselbre", om at det kom til å gå meg galt om jeg ikke betalte noen hy\undre kroner, så de fikk sende meg gode tanker/vibrasjoner. Jeg betalte aldri ett øre, det skjedde intet fryktelig, og brevene har stoppet.

http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/privat/article166105.ece

Det er sikkert en av disse damene, jeg får også jevnlig melding om alt det gale som kan skje hvis jeg ikke betaler 300 kroner for deres velgjerninger.

Jeg fikk et gratis "clarevoyance" av en som kaller seg Shara Feder...

Hun driver på på samme måten, nå bestille jeg aldri noe hos henne... Ville bare se hva det var?

Etter en liten stund fikk jeg en email fra "henne" der der stod Dear Patrick!

Nå er ikke jeg gutt, og jeg heter ikke Patrick, men vi har visst akkurat det samme sjebne, ifølge Shara Feder...

Da det stod NØYAKTIG det samme i emailen som mitt navn stod øverst på!

Annonse

Det at noen bestiller horoskop av en "synsk", får meg til å lure litt..

...det finnes mange dyktige astrologer, som på ingen måte påberoper seg å være synske eller spåkoner..ja. som tvertimot er svært skeptiske til denne type "tjenester".

Folk må være litt kritiske!

Gjest Pricilla

Uff da.. Er man litt overtroisk og har det vanskelig har man lett for å bite på sånt, men dette er åpentlyst utpressing... Be henne blokkere avsenderen, eller bare be henne slette mailene fra henne, uåpnet..

Prøv å overbevis henne at dette er tull, ikke si at du også stusser litt...

Ulv I Faarikaal

Jeg vil tro at opplysningen om at eposten oversendes politiet vil få uvesenet til å stoppe.

Det er viktig at vi virkelig gjør det og ikke bare truer.

Jeg har fått en del nigeriabrev og div falske annonsefakturaer og alltid sendt dem til økokrim, alle som en.

Kjenner flere som er blitt plaget av denne gæørne talisman-dama..

..eller rettere sagt av gjengen som later som de er en synsk dame for å tjene penger ved å utnytte overtroiske stakkarer som har en vanskelig periode.

Vis henne disse innleggene, si at hun skal gi blaffen i hele greia.

Gjest LilyMarlene

Jeg fikk et gratis "clarevoyance" av en som kaller seg Shara Feder...

Hun driver på på samme måten, nå bestille jeg aldri noe hos henne... Ville bare se hva det var?

Etter en liten stund fikk jeg en email fra "henne" der der stod Dear Patrick!

Nå er ikke jeg gutt, og jeg heter ikke Patrick, men vi har visst akkurat det samme sjebne, ifølge Shara Feder...

Da det stod NØYAKTIG det samme i emailen som mitt navn stod øverst på!

Der er henne, Sara Freder eller hva hun heter.

Jeg har beroliget venninnen min kraftig etter svarene deres! Også sagt at hun kan tipse politiet/økokrim om dette.

Tusen takk, hun har det mye bedre nå!

Annonse

Der er henne, Sara Freder eller hva hun heter.

Jeg har beroliget venninnen min kraftig etter svarene deres! Også sagt at hun kan tipse politiet/økokrim om dette.

Tusen takk, hun har det mye bedre nå!

DET var bra, du skjønner de ser etter personer som trenger at noen tar over og gjør livet deres bedre, altså folk som er slitne av alt det negative som har hendt dem, leter etter løsninger osv...

Det er nettopp det at de fleste mennesker gjør nettopp dette, det som står i brevene stemmer på nesten alle... Alle vil ha bedre økonomi, alle ønsker seg et bra kjærlighetsliv spes om de er enslige.

dette vet de og utnytte...

Trist egentlig, fordi dette skaper skepsis til de som VIRKELIG kan dette.

Det har faktisk vært opp i TV2 hjelper deg, men det var Maria DuVal Dronningen av england sin personlige clarevoyance... hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...