Gå til innhold

Forumundersøkelse; Hva kaller du en slik??

Anbefalte innlegg

Gjest Uskyldige Rose
Skrevet

Hva kaller du en utlending som voldtar barn?Noe stygt?

Jeg vil gjerne vite om andre mener det samme som meg om slike...

Skrevet

En Pedofil Voldtektsforbryter?

Ja, det er riktig, men jeg kaller en slik fysak noe veldig stygt også.Er det bare meg som er så fæl i kjeften??

Gjest Ikke nå nei
Skrevet

Ja, det er riktig, men jeg kaller en slik fysak noe veldig stygt også.Er det bare meg som er så fæl i kjeften??

Apekatt?

Skrevet

Kaller ham/henne det samme som jeg kaller en nordmann som gjør noe slikt.

Skjønte ikke helt spørsmålet.

Skrevet

At det er en utlending gjør hverkan saken verre eller bedre. Når jeg leser inntrykk som ditt tar jeg meg i å tenke at enkelte er så full av svart galle at de bruker også nyheter om forferdelige forbrytelser som påskudd til å hate store folkegrupper.

Skrevet

Hva kaller man noen i det hele tatt som voldtar barn? Det er slett ikke bare utlendinger som gjør det!

Uansett nasjjonalitet: Å voldta et barn er det nedrigste et menneske kan gjøre, mener jeg.

Skrevet

Kvoteflyktning, asylsøker, verdig trengende, stakkars liten, person som bare vil ha fred fra krig og vold?

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns man skal holde seg for god til å kalle noen noe på grunnlag av farge eller nasjonalitet, det sier i grunnen mer om den som sier det.

Så en gang en norsk kvinne og to afrikanske menn som kranglet om et bord, den norske kvinnen roper ut: "det er det jeg sier dere svartinger altså".

Dessverre var jeg ikke tøff nok til å si noe, ingen andre heller forresten, men jeg ble utrolig flau på hennes vegne.

Skrevet

skjønner ikke hva opprinnelsen til dette mennesket har med saken å gjøre jeg. handlingen er jo grusom uansett om det er en nordmann som utfører den eller ikke.

Gjest Pricilla
Skrevet

Kaller alle som voldtar barn jævler og håper de måtte brenne i helvette alle sammen, om vedkommende er utlendig har ingenting å si.. like jævlig om en norsk mann og en iransk mann voldtar et barn...

Skulle kutta av utstyret på dem alle, og kutta av armene hadde det vært opp til meg.

Skrevet

En pedofil jævel.

En drittsekk er en drittsekk uansett nasjon. Men det var vel ikke akkurat det du ville høre?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kvoteflyktning, asylsøker, verdig trengende, stakkars liten, person som bare vil ha fred fra krig og vold?

Han trengte det vel da, stakkars.

Skrevet

Jeg syns man skal holde seg for god til å kalle noen noe på grunnlag av farge eller nasjonalitet, det sier i grunnen mer om den som sier det.

Så en gang en norsk kvinne og to afrikanske menn som kranglet om et bord, den norske kvinnen roper ut: "det er det jeg sier dere svartinger altså".

Dessverre var jeg ikke tøff nok til å si noe, ingen andre heller forresten, men jeg ble utrolig flau på hennes vegne.

Sier ikke det er greit at folk sier slikt som hun du nevner, men mørkhudete personer er mye verre til å skjelle ut hvite pga hudfargen.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kaller alle som voldtar barn jævler og håper de måtte brenne i helvette alle sammen, om vedkommende er utlendig har ingenting å si.. like jævlig om en norsk mann og en iransk mann voldtar et barn...

Skulle kutta av utstyret på dem alle, og kutta av armene hadde det vært opp til meg.

En dansk pensjonist ble feilaktig mistenkt for en pedofil handling og ble angrepet. Han døde dagen etter. Merkelig å lese at ingen følte noen skyld av de som hadde utført udåden. De uttalte bare at de "trodde" de hadde rett person, og alle kan ta feil liksom.

Bedre å ta en for mye?

Gjest Pricilla
Skrevet

En dansk pensjonist ble feilaktig mistenkt for en pedofil handling og ble angrepet. Han døde dagen etter. Merkelig å lese at ingen følte noen skyld av de som hadde utført udåden. De uttalte bare at de "trodde" de hadde rett person, og alle kan ta feil liksom.

Bedre å ta en for mye?

nei det er det ikke... man skal ALDRI anklage noen før man har bevis for at de har gjort noe! DEt er såpass alvorlig at det kan ødelegge vedkommendes liv.. Sånn som den stakkars mannen du skriver om.

Men er det beviser for at en har voldtatt et barn (eller voksen for den saks skyld) så fortjener de å få livet ødelagt! Det mener jeg! Og jeg tror ikke på "en ny sjanse" i slike saker.. Gjør man noe så grusomt mot et annet menneske bør man faen meg betale for det og, og fortjener ikke et verdig liv... det samme mener jeg om incest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...