Gjest Epleskrott Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Hei! Poster dette her for jeg fikk bare "error" på forumet det egentlig hører hjemme på. Jeg er gravid i 8 uke. Var hos legen i forrige uke legen og fikk bekreftet svangerskap i livmoren. Jeg bor i Tyskland og her er det ultalyd (de første ukene vaginalt) som er vanlig praksis en gang i mnd hele svangerskapet. Han kunne se at det var "hjerteaktivitet". Likevel; jeg føler meg absolutt ikke gravid. Jeg er ikke kvalm i det hele tatt. Burde jeg ikke vært det nå? Spesielt trøtt er jeg heller ikke. Litt mer enn vanlig kanskje, men ikke nevneverdig.. Er dette normalt?? 0 Siter
KaVa Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Jada, helt normalt. Bare omlag halvparten av alle gravide opplever svangerskapskvalme. Dersom du har fått konstatert hjerteaktivitet, er oddsen for at alt skal gå bra meeeeget store! mvh 0 Siter
laban Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Det er veldig individuelt. Alt er "normalt". Du kan ennå "rekke" å bli kvalm, og dessuten er det bare å være glad til dersom du slipper unna. For mange er forandringer i brystene det eneste de merker til graviditeten så tidlig. Men det er ikke alle som får disse tegnene etter bare 8 uker, heller. Du har statistikken på din siden når det er konstatert hjerteslag. Du får tidsnok sikre tegn, 9 måneder er lang tid. Forsøk å nyte at du ikke føler deg dårlig. Lykke til! 0 Siter
damedame Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Sannsynligvis vil du iallefall føle deg gravid når magen blir stor 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Jeg har hatt to graviditeter, og de var ikke like! Håper du slipper kvalmen:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Ingen svangerskap er like og ditt høres ut til å være innenfor normalen. 0 Siter
Mistera Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Min søster har sagt at når hunvar gravid hadde hun aldri vært friskere.... Forskjellig fra person til person 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.