Gå til innhold

Føler meg ikke gravid

Anbefalte innlegg

Gjest Epleskrott
Skrevet

Hei!

Poster dette her for jeg fikk bare "error" på forumet det egentlig hører hjemme på.

Jeg er gravid i 8 uke. Var hos legen i forrige uke legen og fikk bekreftet svangerskap i livmoren. Jeg bor i Tyskland og her er det ultalyd (de første ukene vaginalt) som er vanlig praksis en gang i mnd hele svangerskapet.

Han kunne se at det var "hjerteaktivitet".

Likevel; jeg føler meg absolutt ikke gravid. Jeg er ikke kvalm i det hele tatt. Burde jeg ikke vært det nå?

Spesielt trøtt er jeg heller ikke. Litt mer enn vanlig kanskje, men ikke nevneverdig..

Er dette normalt??

Fortsetter under...

Skrevet

Jada, helt normalt. Bare omlag halvparten av alle gravide opplever svangerskapskvalme. Dersom du har fått konstatert hjerteaktivitet, er oddsen for at alt skal gå bra meeeeget store!

mvh

Skrevet

Det er veldig individuelt. Alt er "normalt".

Du kan ennå "rekke" å bli kvalm, og dessuten er det bare å være glad til dersom du slipper unna.

For mange er forandringer i brystene det eneste de merker til graviditeten så tidlig. Men det er ikke alle som får disse tegnene etter bare 8 uker, heller.

Du har statistikken på din siden når det er konstatert hjerteslag. Du får tidsnok sikre tegn, 9 måneder er lang tid. Forsøk å nyte at du ikke føler deg dårlig.

Lykke til!

Skrevet

Sannsynligvis vil du iallefall føle deg gravid når magen blir stor :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har hatt to graviditeter, og de var ikke like! Håper du slipper kvalmen:)

Skrevet

Ingen svangerskap er like og ditt høres ut til å være innenfor normalen.

Annonse

Skrevet

Min søster har sagt at når hunvar gravid hadde hun aldri vært friskere....

Forskjellig fra person til person

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...