Gå til innhold

Winsor Pilates - Fungerer det virkelig???

Anbefalte innlegg

Gjest Butt&Thigh
Skrevet

Trenger å komme i litt form før sommeren, og har sett reklame for både det ene og det andre på feks Tv shop.

Er ofte skeptisk til slike ting som blir presentert, for de lover jo godt om alt, men det kan da umulig virke for alle?

Uansett, Winsor Pilates var en av disse, men der bruker man bare kroppen, og så har jeg hørt at mange kjendiser bruker det programmet.

Noen som vet noe om dette? Har noen prøvet det?

Vil gjerne høre alt, positivt og negativt :-)

Gjest yoggggiiiiee
Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring fra akkurat dette med pilates, men det er jo i familie med yoga, og det kan jeg på det stekeste anbefale.

Statiske styrkeøvelser går det ut på tror jeg, og det kan ha positiv innvirkning på både forbrenning og annet. Smidigere blir man vel også.

Alt i alt tror jeg et program med både kondisjonstrening og styrkeøvelser etterfulgt av strekking kan gjøre underverker for kroppen.

bennythebunny
Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring fra akkurat dette med pilates, men det er jo i familie med yoga, og det kan jeg på det stekeste anbefale.

Statiske styrkeøvelser går det ut på tror jeg, og det kan ha positiv innvirkning på både forbrenning og annet. Smidigere blir man vel også.

Alt i alt tror jeg et program med både kondisjonstrening og styrkeøvelser etterfulgt av strekking kan gjøre underverker for kroppen.

du må ikke finne på å kjøpe winsor pilates på tv-shop.

Jeg trener pilates selv og det de reklamerer for på tv.shop er bare tull.

det aller viktigste med pilates er at øvelsene utføres på riktig måte. det klarer du ikke selv!

derfor,, hvis du vil drive med pilates; så dra til et pilates studio hvor du får personlig veiledning hele veien.

Hvis du går for tv-shop vil du sannsynligvis gjøre øvelsene feil og ikke få noe ut av dem.

Skrevet

Nå driver jeg med Pilates... men ikke Winsdor Pilates, dette er bare en vider utvikling av Pilates opplegg...

Men funker det gjør det, det er nesten det samme som moren min kjøpte en gang... men man MÅ trene hver dag, det nytter ikke å stappe i seg, og man må ha absolutt viljestyrke, OG det ER hardt i begynnelsen, men det er ikke værre en en vanlig aerobic time, men det er ikke så mye hopping mer gjenntagelse... opp til flere 100 pr muskel....

Jeg liker treningsformen veldig godt og den funker på meg, men jeg har kjøpt en pilates bok... mye enklere å lære etter det...

Skrevet

det aller viktigste med pilates er at øvelsene utføres på riktig måte. det klarer du ikke selv!

derfor,, hvis du vil drive med pilates; så dra til et pilates studio hvor du får personlig veiledning hele veien.

Hvis du går for tv-shop vil du sannsynligvis gjøre øvelsene feil og ikke få noe ut av dem.

Eller kjøp bøker om det...

bennythebunny
Skrevet

bøker blir akkurat det samme. Etter min erfaring kan man ikke lese seg til å gjøre øvelsene riktig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...