Gjest det lurer jeg på, denne torsdags kvelden.. Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 vondt i hodet? 0 Siter
Sør Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Ja, absolutt. Koffein endrer blodflyten i hjernen, og kan (alt ettersom) enten forbedre eller forverre migrenen. (Det kan gå begge veier!) For meg pleier det å hjelpe. Med vennlig hilsen 0 Siter
Tornerose Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Ja, det kan det, men hva som utløser migrene hos hver enkelt kan variere veldig. 0 Siter
snilen Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Ja, det er jeg ganske så sikker på å ha hørt. 0 Siter
fresja Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Sukker er jo ikke bra for migrene, heller. Sukker får blodsukkeret til å gå opp og ned som en jo-jo. 0 Siter
Gjest martamor Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Moren min lider av migrene og har drukket kaffe hver dag i årevis. Hvis hun lar være å drikke en dag, får hun garantert et migreneanfall eller i det minste vanlig hodepine. Det har noe å gjøre med avhengighet av koffein tror jeg. Selv lider jeg også av migrene og tar koffeinpiller innimellom, uten at jeg får noe vondt i hodet av det - heller tvert imot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.