Gjest angrer Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg lurer på om noen kan gi meg et godt råd. Jeg har fått "verkende " fingre og smertene er så intense at jeg blir smårar innemellom. jeg har fått kuler på lfingerleddene mine og klarer ikke å "knytte" nevene lenger. jeg er testet negativt for bekdrev og fått beskjed om at det forandrer seg aldri. eg har prøvd med alovera smertesalver, og alle andre slags varmestimulerende salver uten hell. Jeg har vært hos en spesialist, som mente at dette var psykisk. vel, det er godt mulig det, men jeg visste virkelig ikke at psyken din kunne lage harde kuler på leddene. Er det noen andre som kan gi meg et vettu svar, eller gode råd. Vil bare tilføre at smertene roer seg ned litt , når jeg har fingrene i varmt vann, til glede for kona, da jeg tar oppvasken hver dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.