Gå til innhold

Stadig tilbakevendende rosen-infeksjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du eksem? Streptokokkene finnes på huden vår. Men for å få rosen må de jo komme seg inn under huden. Prøv å unngå å få sår. Har selv eksem på leggene. Dvs hadde. Klødde...fikk rosen. Nå bruker jeg aderma exomega jevnlig, eksemet er borte.

Har du eksem? Streptokokkene finnes på huden vår. Men for å få rosen må de jo komme seg inn under huden. Prøv å unngå å få sår. Har selv eksem på leggene. Dvs hadde. Klødde...fikk rosen. Nå bruker jeg aderma exomega jevnlig, eksemet er borte.

Ja, min mor har prøvd aderma, men det hjalp visst ikke.

Hun har forkjølelses-sår i området i tillegg, og antakeligvis noe underliggende eksem akkurat der ved nesen (og litt nedover mot munnen)

Gjest ikke i kveld tjære

Rosen er en infeksjon og får tilgang gjennom huden når denne er brutt av sår eller eksem. Hel hud forhindrer at smittestoffer kommer til. Stopp eksemet og bakteriene får ikke tilgang. Hold rent for å fjerne bakterier og drepe dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...