amber sun Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Hurra for bredbånd! Aldri har jeg vel fått opp innleggene på DOL så raskt... Dette er første test nå ikveld, og fortsetter det sånn, så er jeg _so very pleased_... Så selv om vi er sent ute med å få bredbånd (har ventet leeenge på det...), så : bedre sent enn aldri! 0 Siter
snilen Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 vil bare si at noen ganger er serveren til dol ekstremt treg, og da henger det og går sakte å få opp innlegg... uansett om man har bredbånd eller ikke... så slipper du tro det er båndbredden det er noe galt med om det skjer. beste testen er vel å finne et sted å se musikkvideo eller laste ned et program ellernoe... 0 Siter
amber sun Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 vil bare si at noen ganger er serveren til dol ekstremt treg, og da henger det og går sakte å få opp innlegg... uansett om man har bredbånd eller ikke... så slipper du tro det er båndbredden det er noe galt med om det skjer. beste testen er vel å finne et sted å se musikkvideo eller laste ned et program ellernoe... Ja, jeg er klar over det. Det er jo en del av tregheten som ligger i serveren hos andre. Men åkke som, det går mye raskere enn før!! Prøvde musikkfilen Pappa Bjørn la ut nedenfor her, og det gikk kjempefort. Og det er ihvertfall noe som har gått ualminnelig treigt før... 0 Siter
Mistera Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Ja, jeg er klar over det. Det er jo en del av tregheten som ligger i serveren hos andre. Men åkke som, det går mye raskere enn før!! Prøvde musikkfilen Pappa Bjørn la ut nedenfor her, og det gikk kjempefort. Og det er ihvertfall noe som har gått ualminnelig treigt før... Er ikke det en fantastisk verden? Jeg har selv nettopp fått Ehee.. vet ikke hva det heter men det er sånn super nett... Bor på studenthjem med kabel, se... trodde faktisk at det skulle gå litt raskere... det er litt irriterende å laste ned musikk på noen sek... Jaja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.