Gå til innhold

Imovane - NHD . doser, Hvor mye kan en ta... Jeg sliter så forferdeli med å sove

Anbefalte innlegg

Gjest håpløs og krutt i høret

Hei NHD og andre som orker å lese.

Jeg er inne i denne perioden jeg ikke tar medisiner.

Er blitt en del manisk. Men er også litt svimmel så det går opp og ned. Men egentlig litt deilig å være manisk... Jeg får gjort utrolig mye. Leiligheten ser bare bra ut nå:)

MEN, jeg skulle få begynne på, for en kort periode, fordi hun har erfart at jeg har hatt god kontroll siden det er vanedannende medisiner.

Men det virker ikke slik lenger.

Jeg er ikke opptatt akkurat nå, ved å ta livet mitt. Jeg må møte opp til avtalen.

Typsik meg.

Som sagt, jeg ønsker ikke dø.

Men nå har jeg tatt syv imovane, a 7,5mg.

Problemet er at jeg ikke får sove på dem. Jeg trenger hvile, jeg orker ikke være våken lenger...

Hvor mange kan jeg ta på en gang, på 7,mg styrke.

IKKE er farlig for livet, for det vil jeg ikke. Bare hva er grensen til å la det ikke bli en overdose...

Men det jeg lurer på er hva er den grensen? Så jeg kan ta litt flere medisiner... Jeg prøver ikke å ta selvmord, Det lover jeg. Jeg trenger bare såpe...

Mvh

håpløs og krutt i håret

Fortsetter under...

Imovane er vel et innsovningspreparat du helst ikke skal benytte mer enn 2-4 uker...

Jeg sover veldig bra på Vallergan, som er et sovemiddel. Det skal visst ikke være vanedannende, og veldig "snillt". Hvorfor ikke ta opp med psykiater å gå over til dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...