Gå til innhold

Parabol og flere tv'er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene ønsker seg TV på rommet. Men hvordan er dette når man har parabol. Vi det si at alle må se på det samme programmet?

Noen som vet litt om dette? Trekker man en kabel mellom de forskjellige tv'ne?

Skrevet

Mitt intrykk er at det ikke går. Man må visst ha en tuner og at abbonement for hvert tv-apparat. Hadde jeg visst det da vi anskaffet oss parabol - så ville ikke jeg hatt det.

Vi har Canal_digita Familipakke på "hovedtv'en" som står på vårt rom, og så har eldstejenta egen antenne med NRK og TV2 på taket til sin tv på rommet. Minstejenta har ikke antenne, hun kan bare se videofilmer eller spille spill.

Dumt gitt! For jeg ønsker meg tv på kjøkkenet!!!!!!!!! Har fått dilla på BBC FOOD-kanalen - og den er jo stort sett i veien for de andre, sant`? :)

Skrevet

Dere må nok enten se på det samme eller kjøpe en ny tuner. Du skal kunne få abbonnementet på en ekstra tuner noe rimeligere enn et helt nytt abbonnement.

Jeg vil faktisk anbefale deg å kjøpe en pirat-tuner, du betaler tross alt for å få TV inn i ditt hus og da burde du ikke være begrenset til å ha kun èn TV.

Skrevet

Mitt intrykk er at det ikke går. Man må visst ha en tuner og at abbonement for hvert tv-apparat. Hadde jeg visst det da vi anskaffet oss parabol - så ville ikke jeg hatt det.

Vi har Canal_digita Familipakke på "hovedtv'en" som står på vårt rom, og så har eldstejenta egen antenne med NRK og TV2 på taket til sin tv på rommet. Minstejenta har ikke antenne, hun kan bare se videofilmer eller spille spill.

Dumt gitt! For jeg ønsker meg tv på kjøkkenet!!!!!!!!! Har fått dilla på BBC FOOD-kanalen - og den er jo stort sett i veien for de andre, sant`? :)

Herregud, nå gjør du det igjen......later som du kan lage mat!

;-)))

Skrevet

Dere må nok enten se på det samme eller kjøpe en ny tuner. Du skal kunne få abbonnementet på en ekstra tuner noe rimeligere enn et helt nytt abbonnement.

Jeg vil faktisk anbefale deg å kjøpe en pirat-tuner, du betaler tross alt for å få TV inn i ditt hus og da burde du ikke være begrenset til å ha kun èn TV.

Høres lurt ut med pirat. Hvor får jeg det? I Sverige?

Skrevet

Ja, det er dumt. Vi får se om noen lure sjeler her har en idè.

Skrevet

Høres lurt ut med pirat. Hvor får jeg det? I Sverige?

Det skal være mulig å kjøpe slikt i Norge. Ta et søk på google eller ta en tur innom noen diskusjonsforum. Det finnes også oppskrifter på hvordan en lager slike selv og hvor en får kjøpt delene.

Skrevet

Herregud, nå gjør du det igjen......later som du kan lage mat!

;-)))

*LOL*

Du skulle kommet og smakt min linsepure med laks, dijonsennep, dill og tzatziki som jeg serverte mitt overhode og mann her om dagen du! :)

Det er slutt på tiden med fiskepinner og potetstappe - derfor må jeg nå bare jobbe 50% det tar TID å drenere yoghurt og stappe linser skal jeg si deg! hehehe

Skrevet

Det skal være mulig å kjøpe slikt i Norge. Ta et søk på google eller ta en tur innom noen diskusjonsforum. Det finnes også oppskrifter på hvordan en lager slike selv og hvor en får kjøpt delene.

HURRA!!! Sender gubben ut på Google-søk jeg nå.

Vi var forresten hos noen som hadde en sånn DREAM-box - det var saker det! - kostet 5000,- men han tok jo ned alt som var gratis! :-)

SE HER:

http://www.dream-multimedia.nl/cat/produkte/boxbilder.php4

Skrevet

*LOL*

Du skulle kommet og smakt min linsepure med laks, dijonsennep, dill og tzatziki som jeg serverte mitt overhode og mann her om dagen du! :)

Det er slutt på tiden med fiskepinner og potetstappe - derfor må jeg nå bare jobbe 50% det tar TID å drenere yoghurt og stappe linser skal jeg si deg! hehehe

Imponerende - jeg kommer ilende!

Jeg er 100% hjemmeværende, enda så går det i svenske kjöttbuller her hos oss!

Skrevet

HURRA!!! Sender gubben ut på Google-søk jeg nå.

Vi var forresten hos noen som hadde en sånn DREAM-box - det var saker det! - kostet 5000,- men han tok jo ned alt som var gratis! :-)

SE HER:

http://www.dream-multimedia.nl/cat/produkte/boxbilder.php4

Dette er jo litt på siden av loven så det er neppe altfor enkelt å finne. Det beste er nok chattegrupper eller diskusjonsgrupper der noen kjenner noen osv.

Dere kan jo evt ta kontakt med parabolselskapet og kreve å få bruke flere tunere til en billig penge.

Skrevet

Dette er jo litt på siden av loven så det er neppe altfor enkelt å finne. Det beste er nok chattegrupper eller diskusjonsgrupper der noen kjenner noen osv.

Dere kan jo evt ta kontakt med parabolselskapet og kreve å få bruke flere tunere til en billig penge.

Dreambox er visst lovlig påstås det :) Men selskapene er ikke enig. Blir vel omtrent som politiradio - man tar ned det som allilkevel svever rundt i verdensrommet der :-)

Skrevet

Imponerende - jeg kommer ilende!

Jeg er 100% hjemmeværende, enda så går det i svenske kjöttbuller her hos oss!

MAKAN!

Ja, det ER din tur. Det passer som regel hos oss (alvor) bare ta med krapyla og kom en tur du! :)

GOD HELG _ NÅ SKAL JEG UT OG KJØPE FILM TIL KAMERA - juletrefest i morgen, og gubben skal ha alle slike eventer på film *s*

Skrevet

Ok. Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...