Gå til innhold

DIXI


Kavring

Anbefalte innlegg

Hei, Dixi - Har du noen som helst peiling på hvorfor Institutt for klinisk psykolgo v/Langfeldt ikke svarer på henvendelser? Jeg sendte dem en to siders fax for 4 uker siden, hr ringt og ringt (i telefontiden) uten at noen svarer, og her om dagen la jeg igjen en purring på telefonsvareren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Kavring!

Dette høres merkelig ut. Kan det være at de har hatt fellesferie og stengt hele butikken??? Uten å legge igjen beskjed på telefonsvareren? Jeg vet virkelig ikke. Men jeg skal ha tak i Thore selv nå, og når jeg får tak i ham, skal jeg stramme ham opp!!!

Håper du får svar fra dem snarest!

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kavring!

Dette høres merkelig ut. Kan det være at de har hatt fellesferie og stengt hele butikken??? Uten å legge igjen beskjed på telefonsvareren? Jeg vet virkelig ikke. Men jeg skal ha tak i Thore selv nå, og når jeg får tak i ham, skal jeg stramme ham opp!!!

Håper du får svar fra dem snarest!

Vennlig hilsen Grete :-)

Takk for raskt svar, Grete! Det er ganske skuffende å gå sånn å vente, det var litt av et tiltak å bestemme meg for å søke hjelp (les: anerkjenne at jeg har et problem). Og, som du husker, venter Feline også (hvis hun ikke har hørt noe nå, da). Håper du klarer å filleriste han til å respondere. Klem fra

Kavrings :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar, Grete! Det er ganske skuffende å gå sånn å vente, det var litt av et tiltak å bestemme meg for å søke hjelp (les: anerkjenne at jeg har et problem). Og, som du husker, venter Feline også (hvis hun ikke har hørt noe nå, da). Håper du klarer å filleriste han til å respondere. Klem fra

Kavrings :-)

Nå har jeg klaget til Thore Langfeldt på mobilsvaren hans (får ikke tak i ham på tlf.) fordi han ikke svarer på faxer og henvendelser på telefonen på kontoret. Telefonsvareren hans er det jo bare tull med akkurat nå!

Jeg ba ham gi meg noen tips om hvordan man skulle få tak i ham! hehe

Håper vi får et godt svar da! Du skal få beskjed...

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klaget til Thore Langfeldt på mobilsvaren hans (får ikke tak i ham på tlf.) fordi han ikke svarer på faxer og henvendelser på telefonen på kontoret. Telefonsvareren hans er det jo bare tull med akkurat nå!

Jeg ba ham gi meg noen tips om hvordan man skulle få tak i ham! hehe

Håper vi får et godt svar da! Du skal få beskjed...

Klem fra Grete :-)

Takk for hjelpen så langt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klaget til Thore Langfeldt på mobilsvaren hans (får ikke tak i ham på tlf.) fordi han ikke svarer på faxer og henvendelser på telefonen på kontoret. Telefonsvareren hans er det jo bare tull med akkurat nå!

Jeg ba ham gi meg noen tips om hvordan man skulle få tak i ham! hehe

Håper vi får et godt svar da! Du skal få beskjed...

Klem fra Grete :-)

Takk for hjelpen så langt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...