Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er midt i livet og har det slik som mørkt tar det opp i Veivalg av 14.01.04.

Går på medisin for depresjon og angst (10 mg seroxat) pr. dag. Har mistet troen på meg selv. Hvordan få tilbake energi og humøret? Føler ikke at jeg er brukbar til noen ting. Noen med erfaring som kan gi meg gode råd for å komme videre?

Fortsetter under...

Gjest uten signatur

Det er hard jobbing det! Trene, trene, trene. Prate med gode venner, familie og/eller en fagperson.

Lese bøker som om handler temaet. Fagbøker. pasienthistorier, selvhjelps-bøker. Romaner som omhandler slike problemer. Spør på bibiloteket!

Gjøre ting som gleder deg! Det vet bare DU hva som passer best for akkurat deg...

Sunn kost, nok søvn, nok mosjon. Ikke trigge konfliktsituasjoner hvis du ikke tåler det. Men ikke være totalt konfliktsky heller.

Avbrekk fra hverdagenvhis du har åd. En uke i syden eller en helt på hotell i inn- eller utland. Eller en hyggetur med gode venner. En tur på sjøen eller i skiløypa.

Omgang med barn og dyr gir mye til mange!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...