Gå til innhold

ny mobil

Gjest skal ikke gjøre DET mer...

Anbefalte innlegg

Gjest skal ikke gjøre DET mer...
Skrevet

Hjelp! For et halvt år siden var jeg så UTROLIG TEIT at jeg bandt meg til en 18 mnd-kontrakt med Telenor, for en billig dritttelefon. Bare et innfall, som jeg nå får lide for...

Jeg har sølt væske på denne billigtelefonen (som jeg b.t.w. ikke liker), og trenger en ny. Så lenge jeg er bundet av avtalen, må jeg betale full pris for en ny. (ofte flere tusen for en fjortis-sms-telefon...)

Spørsmålet er: finnes det et sted man kan kjøpe OK mobiler til en litt rimeligere pris? Helst Nokia.

Kizza1365380506
Skrevet

Hva med å prøve på nettet. Det finnes helt sikkert mange "gamle" mobiler rundt omkring som bare ligger og samler støv fordi poden har fått en ny kulere mobil.

Mvh

Gjest epletre
Skrevet

Gaa paa eBay.com, de fleste telefoner her er ulaaste og kan brukes over hele verden. Men pass paa hva du byr paa.. Hvis du vil vente litt med aa kjope deg ny mobil kan du gaa in paa www.thecelltrix.com. Dette virker, men kan ta en stund..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...