Gå til innhold

Finnes det PC-spill som bruker to skjermer?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kunne vært kult å prøve, jeg tror det fins, men hvilke?

Jeg har tilgang på et par hundre ulike nye spill å prøve.

Skrevet

Flysimulatorer?

Har du virkelig tenkt å spille, eller er det bare for å se hvordan det ser ut?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Flysimulatorer?

Har du virkelig tenkt å spille, eller er det bare for å se hvordan det ser ut?

Begge deler, det er ikke sikkert jeg liker spillet dah. :)

Dessuten selger jeg slikt, og det kunne være interessant å selge to skjermer i stedet for en. Skjermer er så velsignet takknemlige å selge, det blir aldri trøbbel med de. Bortsett fra en jeg solgte som tok fyr og hele sykehjemmet måtte tømmes for pasienter. Men da fikk de en brannøvelse i det fine været.

Skrevet

Dessuten selger jeg slikt, og det kunne være interessant å selge to skjermer i stedet for en. Skjermer er så velsignet takknemlige å selge, det blir aldri trøbbel med de. Bortsett fra en jeg solgte som tok fyr og hele sykehjemmet måtte tømmes for pasienter. Men da fikk de en brannøvelse i det fine været.

Prøv denne:

http://www.flightgear.org/

Den ser ut til å ha støtte for dualhead og litt til.

Fortell gjerne hvordan ting går. Jeg klør etter å prøve på min egen maskin, men mangler gode unnskyldninger for å kjøpe en til 17"LCD.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Prøv denne:

http://www.flightgear.org/

Den ser ut til å ha støtte for dualhead og litt til.

Fortell gjerne hvordan ting går. Jeg klør etter å prøve på min egen maskin, men mangler gode unnskyldninger for å kjøpe en til 17"LCD.

Takk, det skal jeg prøve.

82 MB! Jaja.

Skrevet

Er det ikke feil på skjermer, LCD skjermer har jo ofte pixelsfeil. Men du roper vel slik at folk ikke tørr å klage.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Er det ikke feil på skjermer, LCD skjermer har jo ofte pixelsfeil. Men du roper vel slik at folk ikke tørr å klage.

Har bare fornøyde kunder, bortsett fra sykehjemmet, de bestilte aldri noe mer. Merkelig.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Billigskjermene har ofte feil. Før jul var det visst produksjonsproblemer ved de to største LCDfilmprodusentene, de produserte bare feil. Det er nøyaktige og lunefulle greier. Var ikke en skjerm å få tak i før nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...