brasmil Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hei jeg bare lurte på noe...... er en jente på 175 som veier ca 75 kg nå, og vil gå ned til 60. har prøvd å slanke meg en stund nå, og begynner å bli litt lei av å ikke greie det. har alltid vært(og er) glad i å trene.... jogger+trener på helsestudio.... tenkte jeg bare skulle spise bare frukt og grønnsaker(+ ta vitaminer..) en stund nå.(trene og..jogge 5 dager i uka og helsestudio 3 dager i uka) hvor mye tror dere jeg vil gå ned i uka da?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tren og spis Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det går ikke an å tro noe om det. Du må prøve deg fram sjøl. Du trener jo mer enn nok, så da spiser du sikkert for mye. Trekk ca 500 cal. fra det du spiser pr idag og se om vekta går ned i løpet av en uke. Da har du jo et utgangspunkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tren og spis Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det går ikke an å tro noe om det. Du må prøve deg fram sjøl. Du trener jo mer enn nok, så da spiser du sikkert for mye. Trekk ca 500 cal. fra det du spiser pr idag og se om vekta går ned i løpet av en uke. Da har du jo et utgangspunkt. Altså trekke fra 500 cal.pr dag..dvs 3500 cal pr uke. Det skulle utgjøre ca en halv kg i vekt mer eller mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brasmil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Det går ikke an å tro noe om det. Du må prøve deg fram sjøl. Du trener jo mer enn nok, så da spiser du sikkert for mye. Trekk ca 500 cal. fra det du spiser pr idag og se om vekta går ned i løpet av en uke. Da har du jo et utgangspunkt. veit at jeg spiser for mye!! men greier ikke å bare spise litt mindere, for da tar det bare av igjen liksom...... så hvis jeg bare spiser frukt og grønnsaker er det lettere å " glemme" alt det andre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trim og sånn Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 veit at jeg spiser for mye!! men greier ikke å bare spise litt mindere, for da tar det bare av igjen liksom...... så hvis jeg bare spiser frukt og grønnsaker er det lettere å " glemme" alt det andre! Vel, med såppas mye trening kan du ikke leve av grønnsaker og frukt alene. Du trenger masse proteiner til å bygge opp kroppen/muskler. Kjøtt/fisk/fugl..egg,bønner/linser, cottage cheese, tunfisk på boks, makrell i tomat..for å nevne noen proteinkilder. Grønnsaker og frukt alene holder ikke i lengden. Mitt tips er å sette opp en matliste med faste måltider som du følger. Planlegg litt på forhånd, så slipper du å gå konstant runt å tenke på neste måltid. Selv spiser jeg musli/havregrøt til frokost, rugbrød med stekt egg og bønner i tomatsaus til lunch, fisk/magert kjøtt/kylling med grønnsaker til middag og en skive rugbrød med sunt pålegg og en yoplait til kvelds... Pluss litt grønnsaker/frukt innimellom. Trener en time hver dag før frokost (cardio). Og det fungerer utmerket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vel, med såppas mye trening kan du ikke leve av grønnsaker og frukt alene. Du trenger masse proteiner til å bygge opp kroppen/muskler. Kjøtt/fisk/fugl..egg,bønner/linser, cottage cheese, tunfisk på boks, makrell i tomat..for å nevne noen proteinkilder. Grønnsaker og frukt alene holder ikke i lengden. Mitt tips er å sette opp en matliste med faste måltider som du følger. Planlegg litt på forhånd, så slipper du å gå konstant runt å tenke på neste måltid. Selv spiser jeg musli/havregrøt til frokost, rugbrød med stekt egg og bønner i tomatsaus til lunch, fisk/magert kjøtt/kylling med grønnsaker til middag og en skive rugbrød med sunt pålegg og en yoplait til kvelds... Pluss litt grønnsaker/frukt innimellom. Trener en time hver dag før frokost (cardio). Og det fungerer utmerket. Sett deg inn i opplegget til Fedon Lindberg så får du se at du ikke trenger å sulte. Kort fortalt bør du redusere på sukker og hvetemel, spise proteiner og sundt fett (oljer)og masse grønnsaker, nøtter, men lite frukt. Dette er dessuten et kosthold man kan fortsette med hele livet, ikke kun en slankekur. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.