Vikar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei! I et uheldig fall på skitur med lite snø,for vel en uke siden, landet jeg på halebenet. Siden da har det vært meget smertefullt å sitte. Kan det oppstå brudd i halebenet? Eller er dette normalt en skade som krever tålmodighet før den leges? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja man kan få brist i halebenet. Men det er som med ribben, ikke lett å behandle. Du må bare ta det med ro. Finn en pute eller badering å sitte på. Når det gjelder løfting vet jeg ikke om det er noe restriksjoner. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Brudd av halebeinet er skjeldent, men jeg har sett det noen ganger. Som oftest er det en kraftig forstuvning som nok tar en tid før smertene er borte. Jeg har selv tidligere hatt liknende fall og følte det ikke var bra før etter ett par mndr. Er det svært ømt å ta på og det ikke merkes noe bedring, kan det være aktuelt med legebesøk og evt. en rtg. undersøkelse. God bedring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.