Gjest undrende slanker. Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 1) en kaffe latte med h -melk? 2)kornmo havrekjeks? 3)i et glass vin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bennythebunny Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 søk på kaloritabell på internett.der finner du det meste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 1. Kaffe er så godt som kalorifritt, helmelk har kaloriinnhold på kartongen. 2. Regner med at Kornmokjeks også har kaloriinnhold på pakken. 3. Har mer kalorier jo sterkere og søtere den er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 1. Kaffe er så godt som kalorifritt, helmelk har kaloriinnhold på kartongen. 2. Regner med at Kornmokjeks også har kaloriinnhold på pakken. 3. Har mer kalorier jo sterkere og søtere den er. Lenge siden jeg har spist kornmo, men jeg mener å huske det er omlag 70 kcal i en kornmo-kjeks? Vin er lett å finne ut - søk på +vin +kalorier, det finnes mange oversikter rundt omkring på nettet! Og nå husker jeg ikke hva den tredje tingen du spurte om var... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Lenge siden jeg har spist kornmo, men jeg mener å huske det er omlag 70 kcal i en kornmo-kjeks? Vin er lett å finne ut - søk på +vin +kalorier, det finnes mange oversikter rundt omkring på nettet! Og nå husker jeg ikke hva den tredje tingen du spurte om var... http://www.tasteline.com/document/showdocument.asp?lintDocumentID=1875 ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 http://www.tasteline.com/document/showdocument.asp?lintDocumentID=1875 ;-) Da kan man jo drikke et norgesglass eller et eggeglass... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippi strømpe Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 gå på www.klikk.no der vil du finne en tabell over mat osv, men du må nok lete deg fram. husker ikke nøyaktig hvor den tabellen ligger på siden demmes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.