Gå til innhold

kosthold og trening

Gjest håper på svar!

Anbefalte innlegg

Gjest håper på svar!

Jeg er en ganske aktiv jente som trener endel på treningstudio, og det jeg lurer på er om jeg spiser ok i forhold til treningen.

Kostholdet mitt er slik:(sånn ca)

frokost: to skiver brød med pålegg, 1 glass juice, kaffe

lunsj: det samme som frokost + at jeg pleier å spise en sånn liten sjokoladebit(eventyrsjokolade,kindersjokolade o.l)

mellommåltid: frukt

middag: 1-2 poteter, en kyllingfilet, fiskefilet osv, endel grønnsaker

sånn ca 2-3 timer etter middag trener jeg. da trener jeg aerobic, spinning, jogger på tredemølla osv. Jeg trener aktivt 4 timer hver uke fordelt på 4 dager.

Etter trening spiser jeg kveldsmat, ofte karbohydrater i form av brød, frukt, yoghurt.

I helgene spiser jeg litt potetgull, godteri, sjokolade og brus, men ikke store mengder.

ser dette greit ut, eller burde jeg øke matinntaket?

er det noen endringer jeg burde foreta meg?

får man betydelig bedre forbrenning når man trener 4 timer aktivt i uka, eller må man trene enda mer for å få max ut av forbrenningen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pippi strømpe

hei. på www.klikk.no har de en en tabell over stort sett alt du trenger og vite. du må bare leite deg fram til den. husker ikke helt selv hvor den ligger på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...