Gjest på slanker'n! Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hvor lang tid tar det å gå ned 5kg? med tanke på et sunt kosthold. jeg trener kondis 2 ganger i uken, da jogger/går fort på trenemølle i 30minutt. så trener jeg styrke 3 ganger i uken, med 20-25 minutter oppvarming på tredemølle hvor jeg jogger og går fort. når jeg er ferdig og trener er jeg alltid veldig svett. så jeg yter mitt beste. jeg tenker og trene nå 5 ganger i uken mens jeg fokuserer på å gå ned i vekt, og heller trappe ned til 3ganger trening i uken når jeg har nådd målet mitt. for jeg vil fortsette og trene etter vekttap. HÅPER på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor-til-gutt Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 En kan vanligvis regne å ta av ca. 1 kg pr. uke. Når du derimot trener såpass mye som du nå gjør/ tenker å gjøre, vil du naturligvis få økt din muskelmasse en del. Men fettet vil jo forsvinne. En muskuløs kropp er jo penest:-) Jeg syns du trener veldig mye....! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på slanker'n! Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 En kan vanligvis regne å ta av ca. 1 kg pr. uke. Når du derimot trener såpass mye som du nå gjør/ tenker å gjøre, vil du naturligvis få økt din muskelmasse en del. Men fettet vil jo forsvinne. En muskuløs kropp er jo penest:-) Jeg syns du trener veldig mye....! 5 ganger i uken er ikke lite akkurat. men jeg vil ha resultat i det, og jeg driver ikke og sulter meg i tillegg. jeg skal trappe ned til 3 ganger i uken når målet er nådd. jeg kan jo ikke slutte og trene når resultatet er bra nok, det blir jo jojo slanking. jeg ønsker heller ikke slutte trene, jeg vil heller holde på med det hele året. trening er deilig! jeg har bare vært inne i en "daff" periode.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 For å gå mest mulig effektivt ned burde du øke kondisøktene på tredemølle til 60-90 minutter. Da skal du se resultatene kommer! Du kan evt ta kondistreningen før frokost (men husk å i alle fall drikke vann og kanskje spise en frukt før du begynner), da klarer du deg med rundt 45 min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på slanker'n! Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 For å gå mest mulig effektivt ned burde du øke kondisøktene på tredemølle til 60-90 minutter. Da skal du se resultatene kommer! Du kan evt ta kondistreningen før frokost (men husk å i alle fall drikke vann og kanskje spise en frukt før du begynner), da klarer du deg med rundt 45 min. å gå så lenge på tredemøllen er ganske så kjedelig. da er det jo bedre og gå en tur ute på mer enn en time. enig? problemet mitt er at det er så fryktelig glatt ute nå fortiden. så jeg gleder meg til det begynner og bli bart. trening ute om sommeren er absolutt best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.