martin_04 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ei jeg kjenner betaler 359 per måned, og hun har da bedre rabatt via jobben enn meg. Tilbudet jeg fikk fra sjølyst med jobbrabatt var 429 på sats, og 419 på elexia. Elexia har et enormt mye bedre tilbud, uten binding, nemlig bare 100 kr ekstra per måned, 519, mens sats da ville ha 899! Kan forøvrig nevne at jeg forrige gang betalte for 12 mnd på forskudd, og fikk da 6 mnd på kjøpet. hos sats Det ga en månedpris ¨på ca 360, bortsett fra at jeg bare trente i noen mnd, før jeg sluttet så det ble utrolig dyre måneder, totalt kostet det 6500 fordelt på noen få mnd. Fraråder på det sterkeste og betale på forskudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Man bør sjekke hva de ulike sentrene tar betalt på ulike steder. Der jeg bor er det mye billigere å trene på SATS enn i Oslo. Hvis jeg feks flytter til Oslo vil det lønne seg for meg å ha et internasjonal avtale, eller hva det heter. Da kan man trene på de treningssentrene som Sats (feks) har avtale med i hele Norge og i en del andre land. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin_04 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Man bør sjekke hva de ulike sentrene tar betalt på ulike steder. Der jeg bor er det mye billigere å trene på SATS enn i Oslo. Hvis jeg feks flytter til Oslo vil det lønne seg for meg å ha et internasjonal avtale, eller hva det heter. Da kan man trene på de treningssentrene som Sats (feks) har avtale med i hele Norge og i en del andre land. En plagsom ting med dette er at en trenger slikt visittkort som stadig må fornyes der hvor en er registrert, eventuelt noe som klistres på, prøvd begge deler.måtte ihvertfall jeg ha (hadde sats gold) Og det er tungvindt, det er teit at de ikke har et sentralt datasystem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.