hvem er jeg? Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har fulgt opplegget til Fedon Lindberg, med perioder på den ketogene "euro-dietten". Har med dette gått ned nesten 25 kg (jeg veide akkurat over 100 kg da jeg startet i fjor sommer). Har hatt pauser innimellom, men jeg er fremdeles et godt stykke fra min idealvekt på ca 63 kg (jeg er 1.72 høy). Veier nå 76. Hvordan skal jeg klare å nå mitt mål? Jeg merker at med en gang jeg spiser litt feil (som oftest karbohydrater) så legger jeg litt på meg, eller går ihvertfall ikke ned, enda jeg er kjempeflink ellers til å passe på. Jeg har nok lett for å legge på meg vil jeg tro. Må nok være litt påpasselig resten av livet. Men jeg har så inderlig lyst til å nå målet mitt! Jeg går på endel medisiner i tillegg, så det kan godt hende at det bidrar til at det går saktere.Håper noen har noen tips.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvem er jeg? Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Glemte å si at jeg er en kvinne på 27 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Trener du? Hvis ikke kan du prøve å gå en 30 min tur hver dag, eller så ofte du får til. Eller begynn å svømme, sykle (kanskje ikke på vinteren...), danse osv. Trener du, kanskje du trener feil? Bare noen tanker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvem er jeg? Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Trener du? Hvis ikke kan du prøve å gå en 30 min tur hver dag, eller så ofte du får til. Eller begynn å svømme, sykle (kanskje ikke på vinteren...), danse osv. Trener du, kanskje du trener feil? Bare noen tanker. Jeg skal begynne å trene nå, men kjenner desverre at jeg får sultfølelse av noen av medisinene mine. Jeg får vel bare begynne å trene og prøve så godt jeg kan å skjerpe meg ellers! Takk for svaret ditt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.