Trinemette Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei,Hei.....eg er ei jente på snart 13 år fyller det i februar...eg synes eg veger for mye, eg veger 55 kg å det er mye synes eg, er det mye egentli??... eg vil nemlig ha bort noe kilo...hvordan gjør eg det... har du noe så eg skal spise eller?? Helsing Meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du er da ganske ung for å slanke deg... Men du sier ingenting om hvor HØY du er!! Dette har du muligens hørt før MEN: Siden du er i puberteten så vil du forandres i kroppen - enten du vil eller ei! Men trøsten er at det har INGENTING med overvekt å gjøre..Selv om det kan føles slik.. Hofter blir bredere, pupper vokser, mer underhudsfett (er ikke overvekt for det, bare slik kvinnekroppen er laget for å bære frem barn) Det viktigste DU kan gjøre for å holde deg frisk er å være fysiskt aktiv (noe som er gøy, ikke trening nødvendigvis), holde godteri, kaker, brus til lørdag. Men spis masse frukt og grønnsaker, fisk, kylling o.s.v! Å sulte hjelper ingen, da blir du bare slapp, sur, dårlig i magen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinemette Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Du er da ganske ung for å slanke deg... Men du sier ingenting om hvor HØY du er!! Dette har du muligens hørt før MEN: Siden du er i puberteten så vil du forandres i kroppen - enten du vil eller ei! Men trøsten er at det har INGENTING med overvekt å gjøre..Selv om det kan føles slik.. Hofter blir bredere, pupper vokser, mer underhudsfett (er ikke overvekt for det, bare slik kvinnekroppen er laget for å bære frem barn) Det viktigste DU kan gjøre for å holde deg frisk er å være fysiskt aktiv (noe som er gøy, ikke trening nødvendigvis), holde godteri, kaker, brus til lørdag. Men spis masse frukt og grønnsaker, fisk, kylling o.s.v! Å sulte hjelper ingen, da blir du bare slapp, sur, dårlig i magen... hehe.. Okey.. jeg er 163 høy...Er det da mye og vege så mye?? eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei og hopp,et lite råd Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 13 år, 55kg og 163 høy. nei du er overhode ikke kvalifisert for noen som helst slanking! du er i vekst og puberten er opp og ned på alle områder. du trenger ikke slanke deg. du kan jo trene/gå tur, ikke spise godis og ikke drikke brus på hverdagene. da får du et sunnere liv, og et sunnere liv hjelper godt på humøret og selvbildet ditt. du bør absolutt ikke slanke deg. hilsen meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har hørt flere ganger at det kan være skummelt å slanke seg i ten-årene. Spesielt jenter bør vente til de fyller 20 - da har kroppen vokst seg ferdig, og tilpasset seg sitt "ideal". Når det er sagt, er det jo ikke noe i veien for å spise sunt og å trene - det har alle godt av! Men ikke direkte SLANK deg - det er dumt når man er tretten. Ellers er det verdt å ha i mente at brystene dine ikke er ferdigutviklet før i tyveårene, så ikke ødelegg for kroppen din her ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.