Gjest SUPER_SAMSON Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 fikk diagnosert lumbago fra halsen ( 7 nakkevirvel ) , dette skjedde vel om lag 3mnd siden. har trent smått siden ( og har smålige muskel smerter vekselvis fra venstre til høyre skulder 1 dag etter trening). fikk også brexidol (resept) for smerten. nå lurer jeg på om dette vil forekomme raskere? dvs vil jeg få en lignende skade raskere enn om jeg ikke hadde fått det? og finnes det forebyggende trening for dette? jeg har prøvd å trene forsiktig, men jeg lar meg lett rive med av vektene, skaden skjedde da jeg løftet i en smith-maskin hvor man sitter vertikalt og løfter armene rett opp til værs, Skulder trening m.a.o. hva er det jeg gjør GALT?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saico Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hmmm...lno body knows...goal figures....hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.