Gjest hungry,that's right Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 er det skikkelig stygt (mot seg selv) og spise tomatsuppe til kvelds når man er på slanking? jeg har bare så lyst på det nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis du lager det fra bunnen selv, så er jo det veldig sunt. Eventuelt kan jo du ta noen grønnsaksbiter, egg ol i suppen hvis du har posesuppe. Forøvrig vil jeg si at "fanatiske" (unnskyld meg) slankekurer som ikke tillater tomatsuppe, må være litt galt innrettet. Spis meget sunn kost - i passe mengder (det inkluderer at det ikke er for lite) og beveg deg hver dag. Ta trappen fremfor heisen. Sykle i stedet for å kjøre når du har mulighet for det. Slike ting. Da slipper du å lure på om du kan spise tomatsuppe eller ei Vet ikke om du allerede er fysisk aktiv eller ei, så det er ikke direkte myntet på deg, men på alle dem som kan ha bruk for det jeg skrev. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hungry,that's right Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis du lager det fra bunnen selv, så er jo det veldig sunt. Eventuelt kan jo du ta noen grønnsaksbiter, egg ol i suppen hvis du har posesuppe. Forøvrig vil jeg si at "fanatiske" (unnskyld meg) slankekurer som ikke tillater tomatsuppe, må være litt galt innrettet. Spis meget sunn kost - i passe mengder (det inkluderer at det ikke er for lite) og beveg deg hver dag. Ta trappen fremfor heisen. Sykle i stedet for å kjøre når du har mulighet for det. Slike ting. Da slipper du å lure på om du kan spise tomatsuppe eller ei Vet ikke om du allerede er fysisk aktiv eller ei, så det er ikke direkte myntet på deg, men på alle dem som kan ha bruk for det jeg skrev. Lykke til! vet ikke helt hva jeg skal si. folk som slanker seg fortiden er jo livredd for og spise brød til kvelds. jo jeg er aktiv. aerobic en gang i uken(1t og 30 min), styrketrening+kondisjon 4 ganger i uken.. så jeg sitter ikke akkurat på ræva.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.