Gå til innhold

Ryggplager

adidos

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 30 år som siden september 2003 har hatt vondt nederst i ryggen. Jeg liker å trene og holde kroppen i form men med ryggen her så kan jeg bare gå turer og det er kjedelig!!!Har vært på vanlig røntgen og ct å det ble funnet en liten prolaps, flere små brudd i nederste høyre tvertagg og bukende skiver. Jeg har vært sykemeldt fram til nå (aktivt) men smertene gir seg ikke. Begynte til fysioterapeut men måtte kutte ut det for smertene økte. Jeg bruker ikke smertestillende for jeg blir bare uvel av dem.

Arbeidsdagen sliter jeg meg i gjennom og er helt gåen når jeg kommer hjem. Er vist litt av en solstråle hjemme i følge mann og barn! Ryggen låser seg med jevne mellomrom og det er vondt det!!

Er det noen som har hatt noe lignende og som har blitt bra? Noen gode råd? Er det lurt å begynne smertestillende igjen?Tror jeg blir gal hvis jeg ikke får begynt å trene igjen og fungere normalt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reven1365380455

Jeg sliter også meg prolaps (+ isjass) for tiden, ekstremt vondt til tider, klarer ikke å sitte mer enn 10 minutt på en stol før smertene blir for store. Har prøvd kiropraktor og fysioterapi uten resultat.

Har desverre ingen tips til deg utenom at det å gå i ujevnt terreng skal hjelpe, har desverre ikke prøvd dette enda. Hvis noen andre har noen gode tips mottas de med stor takknemlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...