imili Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har begynnt å trene 3 til 4 dager i uken før jeg spiser frokost...Da sykler jeg og trener styrke..Armer, lår, mage, rygg.. Målet er å komme i form, men mest gå ned noen kilo. Spiser sunt og greit. Vil dette funke? Er det dumt å trene styrke før frokost? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest valgfritt Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ville ikke trent styrke før frokost. Kardio før frokost egner seg best. Da har man tomme karbohydratlagere og tærer på fettet, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuzzy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Les myte 4 i denne linken så får du et godt svar på spørsmålet ditt! :-) http://www.klikk.no/showstream.asp?article=3843 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.