Gå til innhold

Takk, da mangler bare dette:


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Da er vi tydligvis enige om ihverfall EN ting: Tråden burde blitt stående.

Du behøver ikke forsøke bortforklare at det var din papegøye som kom deg til unnsetning og fikk det slettet.

Har Goliath også blitt en av de mye omtalte Sørs papegøyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    21

  • SierDuDet

    19

  • favn

    9

  • Ulv I Faarikaal

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Da er vi tydligvis enige om ihverfall EN ting: Tråden burde blitt stående.

Du behøver ikke forsøke bortforklare at det var din papegøye som kom deg til unnsetning og fikk det slettet.

Den som fikk tråden slettet var ihht Webmaster faktisk Goliath.

Men ikke la fakta begynne å plage deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på en ting:

jeg har aldri lagt ut link til dine innlegg for å konfrontere deg med noe.

Det er fordi jeg ikke føler at du har noen injurierende kraft.

Men du har konfrontert meg med mine og lagt ut linker og sitater gang på gang for å oppnå noe. Det kan tyde på at du er "redd" meg?

Nei, det tyder på at du har skrevet mye dumt, men at du ikke har eksempler du kan bruke mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Goliath også blitt en av de mye omtalte Sørs papegøyer?

Han er ennå ikke "avrettet" -- som det heter på språket fugletemmere bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket teksten som ironi og tok den ikke som uttrykk for Morsk sine oppfatninger om temaet i denne sammenhengen.

Synes allikevel det var ok at du reagerte, og du trenger ikke undskylde ditt innlegg.

Det er besyndelig at du på den ene siden (som alle andre, inkuldert Sør) forsto ironien, parodien og sarkasmen, og på den andre siden går god for ordlyden i Favn sitt inlegg.

Husker du den siste setningen?

I så fall:Blir ikke det du her skriver litt selvmotsigende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det er besyndelig at du på den ene siden (som alle andre, inkuldert Sør) forsto ironien, parodien og sarkasmen, og på den andre siden går god for ordlyden i Favn sitt inlegg.

Husker du den siste setningen?

I så fall:Blir ikke det du her skriver litt selvmotsigende?

Jeg har ikke gått god for ordlyden i favns innlegg, har bare sagt at hun ikke trenger å beklage det.

Jeg finner det underlig at dere som lager mest problemer på dol, også er de som klager mest når andre behandler dere dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke gått god for ordlyden i favns innlegg, har bare sagt at hun ikke trenger å beklage det.

Jeg finner det underlig at dere som lager mest problemer på dol, også er de som klager mest når andre behandler dere dårlig.

Jeg har ei grense ved beskyldinger om pedofili, mine henstillinger om sletting har gått på det.

Alle andre skjellord gir jeg en lang masj i, og i særdeleshet alt som har med rasist, nazist etc. og gjøre.

Slike ord har Sør for lengst gjort til hedersord her på DOL, men jeg synes det er og gå for langt hvis han og papegøya hans også skal tillates av Webmaster og gjøre pedofil til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei grense ved beskyldinger om pedofili, mine henstillinger om sletting har gått på det.

Alle andre skjellord gir jeg en lang masj i, og i særdeleshet alt som har med rasist, nazist etc. og gjøre.

Slike ord har Sør for lengst gjort til hedersord her på DOL, men jeg synes det er og gå for langt hvis han og papegøya hans også skal tillates av Webmaster og gjøre pedofil til det.

Innleggene som er sitert har DU SELV SKREVET.

Og den eneste som har nevnt ordet "pedofil" her er deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene som er sitert har DU SELV SKREVET.

Og den eneste som har nevnt ordet "pedofil" her er deg.

Ord har mamnge navn, og du trenger ikke igjen bevise at du greier gjøre deg dummere enn du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord har mamnge navn, og du trenger ikke igjen bevise at du greier gjøre deg dummere enn du er.

Du har skrevet det som er sitert selv. Du gravde din egen grav.

Nå sutrer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du altså, helt alvorlig her... jeg reagerte med sjokkert vemmelse på det definitivt verste jeg har sett på trykk noen gang på Dol. Det finnes en grense for hva som skal stå på trykk i et ellers seriøst helseforum, h e l s e -forum.

Er du enig i det? Eller vil du oppfordre folk til å holde kjeft neste gang?

Og ordbruken min gidder jeg ikke unnskylde i det hele tatt. Jeg har fått servert atskillig styggere ting fra Morsk ved flere anledninger uten at du har reagert i det hele tatt.

Det virker positivt på min helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at du tror på folks bortforklaringer når de ser de har skrevet noe dumt.

Og å bruke voldtekt av småbarn som "parodi" (uansett om det virkelig var ment som parodi) er utilgivelig uansett.

Med vennlig hilsen

"Jeg er overrasket over at du tror på folks bortforklaringer når de ser de har skrevet noe dumt."

Det var ikke en bortforklaring.

Parodien var så åpenbar at jeg ikke engang tror du selv tror på det du skriver nå. Du bare kverulerer.

I et innlegg til deg i går skrev jeg at du stadig insinuerte at Goliath, Morsk og Pappa Bjørn forsvarte pedofile. Du nektet og påsto at det var omvendt.

Vel, les den tråden her og hva du selv skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er overrasket over at du tror på folks bortforklaringer når de ser de har skrevet noe dumt."

Det var ikke en bortforklaring.

Parodien var så åpenbar at jeg ikke engang tror du selv tror på det du skriver nå. Du bare kverulerer.

I et innlegg til deg i går skrev jeg at du stadig insinuerte at Goliath, Morsk og Pappa Bjørn forsvarte pedofile. Du nektet og påsto at det var omvendt.

Vel, les den tråden her og hva du selv skriver...

Man "parodierer" ikke med voldtekt av småbarn. Ikke engang på DOL. Det er så smakløst at selv Morsk (i ettertid) har måtte krype til korset og be WM om å slette sine egne innlegg.

Bare synd at WM gikk med på det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man "parodierer" ikke med voldtekt av småbarn. Ikke engang på DOL. Det er så smakløst at selv Morsk (i ettertid) har måtte krype til korset og be WM om å slette sine egne innlegg.

Bare synd at WM gikk med på det.

Med vennlig hilsen

Nå må du snart gi deg.

Er det plutselig det å parodiere med misbruk av barn som er problemet, nå? For noen timer siden mente du jo til og med at Morsk bokstavelig sto for de setningene han skrev, og at han overhodet ikke var sarkastisk.

Nå må du snart bestemme deg.

Dessuten: Ser du virkelig ikke forskjellen på de setningene favn la ut her og signerte med Morsk, tatt fullstendig ut av sammenheng, og setningene Morsk selv la ut i går i en setting som besto av sånn ca 30 andre innlegg?

Ja eller nei?

Jeg forstår at Morsk vil ha disse setningene slettet. Han hadde dog tjent på at tråden i går hadde fått stå. Du hadde utvilsomt tapt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du snart gi deg.

Er det plutselig det å parodiere med misbruk av barn som er problemet, nå? For noen timer siden mente du jo til og med at Morsk bokstavelig sto for de setningene han skrev, og at han overhodet ikke var sarkastisk.

Nå må du snart bestemme deg.

Dessuten: Ser du virkelig ikke forskjellen på de setningene favn la ut her og signerte med Morsk, tatt fullstendig ut av sammenheng, og setningene Morsk selv la ut i går i en setting som besto av sånn ca 30 andre innlegg?

Ja eller nei?

Jeg forstår at Morsk vil ha disse setningene slettet. Han hadde dog tjent på at tråden i går hadde fått stå. Du hadde utvilsomt tapt på det.

Nei, hvis tråden hadde fått stått kunne folk selvsagt sett det han skrev, og som han selv innrømmer at burde fjernes.

Innleggene hans var ikke tatt ut av sammenheng. De var "svaret" hans på et helt kurrant spørsmål fra meg som han ikke hadde annet svar på enn å bagatellisere mishandling av småbarn.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis tråden hadde fått stått kunne folk selvsagt sett det han skrev, og som han selv innrømmer at burde fjernes.

Innleggene hans var ikke tatt ut av sammenheng. De var "svaret" hans på et helt kurrant spørsmål fra meg som han ikke hadde annet svar på enn å bagatellisere mishandling av småbarn.

Med vennlig hilsen

"Nei, hvis tråden hadde fått stått kunne folk selvsagt sett det han skrev, og som han selv innrømmer at burde fjernes."

Han har aldri sagt at tråden burde fjernes. Han har sagt at ordene som favn legger ut, og som er tatt fullstendig ut av sammenheng, burde fjernes.

Det er helt ufattelig hvordan du presterer å vri og vrenge på noen ord, noe som medfører direkte løgner fra din side, for å ta noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, hvis tråden hadde fått stått kunne folk selvsagt sett det han skrev, og som han selv innrømmer at burde fjernes."

Han har aldri sagt at tråden burde fjernes. Han har sagt at ordene som favn legger ut, og som er tatt fullstendig ut av sammenheng, burde fjernes.

Det er helt ufattelig hvordan du presterer å vri og vrenge på noen ord, noe som medfører direkte løgner fra din side, for å ta noen.

Jeg verken vrir eller vender på ord. Jeg påpeker at sitatet av det han skrev (som var et helt innlegg, og ikke tatt ut av sammenheng) burde få stått, fordi det viser jo at han faktisk kan lire slikt av seg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg verken vrir eller vender på ord. Jeg påpeker at sitatet av det han skrev (som var et helt innlegg, og ikke tatt ut av sammenheng) burde få stått, fordi det viser jo at han faktisk kan lire slikt av seg.

Med vennlig hilsen

>>Jeg verken vrir eller vender på ord.

HAHAHAHAHAHAH osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken vrir eller vender på ord. Jeg påpeker at sitatet av det han skrev (som var et helt innlegg, og ikke tatt ut av sammenheng) burde få stått, fordi det viser jo at han faktisk kan lire slikt av seg.

Med vennlig hilsen

Og hvis du ser på det innlegget alene, så ville det sett stygt ut.

Hvis du ser på det innlegget jeg skriver nå, alene, så ville det ikke gitt noen mening.

Hvis du derimot hadde sett på innleggene i forbindelse med resten av tråden, hadde resultatet blitt et annet.

Du forstår forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du ser på det innlegget alene, så ville det sett stygt ut.

Hvis du ser på det innlegget jeg skriver nå, alene, så ville det ikke gitt noen mening.

Hvis du derimot hadde sett på innleggene i forbindelse med resten av tråden, hadde resultatet blitt et annet.

Du forstår forskjellen.

Ja, et enkelt innlegg kan mangle mening hvis det står alene.

Men det var overhodet ikke tilfelle i det eksempelet vi snakker om. Der fremkom det klart og tydelig hva forfatteren mente.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...