Knotten Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har slanket meg noen kilo og har (for en uke siden)begynt å trene. Jeg begynte fra null. Nå går jeg opp i vekt - selv om jeg altså er på slanker'n. Jeg vet jo at muskler veier mer enn fett - men så snart? Så leser jeg om ei jente som veier en kilo mer rett etter trening. Hva er årsakene til dette? Ikke verdens viktigste spørsmål dette her, men jeg hater å lure på noe jeg ikke finner svar på ;-) God helg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 1 kilo er så lite i den store sammenhengen. Drikker du mye en dag, så vil du logisk nok være tyngre enn på en dag du drikker lite... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hmm, vann veier jo et kg per liter.. Muskler som trenes utvides mye under treningen, for så gå litt tilbake under hvile - men ikke helt, derfor blir muskler større!! Jeg merker veldig hurtig når jeg beynner å trene at musklene blir større... ganske kult!! (at de går tilbake etterpå får bare være!!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest treningsglad!! Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hei man får autmatisk mer blod i kroppen når man begynner å trene. det veier jo litt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.