Gå til innhold

Gærningen gir seg ikke..vennligst slett igjen.


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje du burde stå for det du har skrevet? Innlegget er ikke tatt ut av sammenheng.

Jeg står for hvert ord slik det stod, og regner med at det snart byr seg nye anledninger til og bruke de 60 000 barna mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for din kryssklipping og manipulering av det andre skriver.

Kryssklipping? Jeg klippet to innlegg som du skrev fortløpende.

Manipulering? Som du vet var innleggene dine siterte og referert til (lenker). Jeg er god til mye, men ikke så god at jeg kan krype inni Dol og trikse.

Men si meg nå, det er vel endel som lurer på om du faktisk bør beskyttes mot deg selv siden du febrilsk kaver ut siste rest av vettet ditt for at _dine egne innlegg_ på død og liv må slettes?

Forresten... jeg har kopi av dem og kan sitere dem for deg nok en gang hvis du har glemt hva du skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kryssklipping? Jeg klippet to innlegg som du skrev fortløpende.

Manipulering? Som du vet var innleggene dine siterte og referert til (lenker). Jeg er god til mye, men ikke så god at jeg kan krype inni Dol og trikse.

Men si meg nå, det er vel endel som lurer på om du faktisk bør beskyttes mot deg selv siden du febrilsk kaver ut siste rest av vettet ditt for at _dine egne innlegg_ på død og liv må slettes?

Forresten... jeg har kopi av dem og kan sitere dem for deg nok en gang hvis du har glemt hva du skrev?

Jeg og flere andre har nå lenge prøvd få deg til og slutte spille idiot som ikke skjønner noe som helst. Speiellt SDD har gjort flere fortvilte forsøk.

Har du absolutt ingen selvrespekt og ta vare på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kryssklipping? Jeg klippet to innlegg som du skrev fortløpende.

Manipulering? Som du vet var innleggene dine siterte og referert til (lenker). Jeg er god til mye, men ikke så god at jeg kan krype inni Dol og trikse.

Men si meg nå, det er vel endel som lurer på om du faktisk bør beskyttes mot deg selv siden du febrilsk kaver ut siste rest av vettet ditt for at _dine egne innlegg_ på død og liv må slettes?

Forresten... jeg har kopi av dem og kan sitere dem for deg nok en gang hvis du har glemt hva du skrev?

Du begynner å bli veldig interessant nå. Hva vil du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og flere andre har nå lenge prøvd få deg til og slutte spille idiot som ikke skjønner noe som helst. Speiellt SDD har gjort flere fortvilte forsøk.

Har du absolutt ingen selvrespekt og ta vare på?

"Har du absolutt ingen selvrespekt og ta vare på?"

I ditt tilfelle er nok svaret åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står for hvert ord slik det stod, og regner med at det snart byr seg nye anledninger til og bruke de 60 000 barna mot deg.

Ja, hvilket sier mye om deg. Du har det så travelt i dine fortvilte forsøk på å "ta Sør" at du kun etterpå forstår hvor dumt det du skriver er, og må springe til barnehage-onkel for å få DINE EGNE innlegg slettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvilket sier mye om deg. Du har det så travelt i dine fortvilte forsøk på å "ta Sør" at du kun etterpå forstår hvor dumt det du skriver er, og må springe til barnehage-onkel for å få DINE EGNE innlegg slettet!

Nei, det var din papegøye som fikk det slettet, og du behøver ikke inbille noen at det ikke kom på oppfordring fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var din papegøye som fikk det slettet, og du behøver ikke inbille noen at det ikke kom på oppfordring fra deg.

Igjen er du avslørt i løgn - det var Goliath som fikk det slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen er du avslørt i løgn - det var Goliath som fikk det slettet.

Jada, Og julenissen finnes, pluss at månen er lagd av grønn ost.

Slettingen startet nesten umiddelbart etter at Favn postet sin hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jada, Og julenissen finnes, pluss at månen er lagd av grønn ost.

Slettingen startet nesten umiddelbart etter at Favn postet sin hets.

For siste gang: Alt som ble slettet i den tråden ble slettet som følge av at Goliath klagde på Sør og at vi fant å gi ham medhold i at Sør hadde brukt en overskrift som kunne virke sårende. Som kjent er det slik at når toppen av en tråd slettes, så følger alle underliggende innlegg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For siste gang: Alt som ble slettet i den tråden ble slettet som følge av at Goliath klagde på Sør og at vi fant å gi ham medhold i at Sør hadde brukt en overskrift som kunne virke sårende. Som kjent er det slik at når toppen av en tråd slettes, så følger alle underliggende innlegg med.

Jeg får ikke helt tak i hva striden består i, men skjønner såpass at det dreier seg om tolkning av dol'ske tekster.

Siden jeg kanskje kunne slå i hjel en halvtime her inne, trenger jeg en anbefaling om hvor jeg bør starte og hvilken posisjon jeg bør innta for å få mest mulig morro ut av sekvensen.

Man føler seg jo unektelig litt tilsidesatt når så meget skjer uten at man får medvirke dertil, som det heter.

Så altså...hvor bør man starte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For siste gang: Alt som ble slettet i den tråden ble slettet som følge av at Goliath klagde på Sør og at vi fant å gi ham medhold i at Sør hadde brukt en overskrift som kunne virke sårende. Som kjent er det slik at når toppen av en tråd slettes, så følger alle underliggende innlegg med.

Greit, jeg tror deg når du sier at dette skjedde på samme tid.

Uten at det forandrer selve poenget i disputen med Sør her. Det var Favn som krevde mine innlegg slettet for at folk ikke skulle hvilken sammenheng de utkippede sitatene var skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg får ikke helt tak i hva striden består i, men skjønner såpass at det dreier seg om tolkning av dol'ske tekster.

Siden jeg kanskje kunne slå i hjel en halvtime her inne, trenger jeg en anbefaling om hvor jeg bør starte og hvilken posisjon jeg bør innta for å få mest mulig morro ut av sekvensen.

Man føler seg jo unektelig litt tilsidesatt når så meget skjer uten at man får medvirke dertil, som det heter.

Så altså...hvor bør man starte?

Start med de sletta innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke helt tak i hva striden består i, men skjønner såpass at det dreier seg om tolkning av dol'ske tekster.

Siden jeg kanskje kunne slå i hjel en halvtime her inne, trenger jeg en anbefaling om hvor jeg bør starte og hvilken posisjon jeg bør innta for å få mest mulig morro ut av sekvensen.

Man føler seg jo unektelig litt tilsidesatt når så meget skjer uten at man får medvirke dertil, som det heter.

Så altså...hvor bør man starte?

Du kan få kopi av meg. Freeware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...