Gå til innhold

Gærningen gir seg ikke..vennligst slett igjen.


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Du kan få kopi av meg. Freeware.

Hva skal han med løsrevne innlegg tatt ut av all sammenheng?

Først fikk DOL forklart av Sør hvor uendelig dumt det er og mase om noen få justismord for incest når det er så mange skyldige som går fri. Han prøvde også insinuere at Goliath spiller på lag med pedofile som tok opp dette temaet.

Jeg skrev at noen få norske barn som har fått sine kjønnsorganer penetrert er en mikrobagatell sammenlignet med at det dør 60 000 barn hver dag av sult og sykdom.

---------------------------

Tror neppe Grip med sin lange fartstid på DOL har den minste vanskelighet med og se sammenhengen og hvor jeg ville hen med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kryssklipping? Jeg klippet to innlegg som du skrev fortløpende.

Manipulering? Som du vet var innleggene dine siterte og referert til (lenker). Jeg er god til mye, men ikke så god at jeg kan krype inni Dol og trikse.

Men si meg nå, det er vel endel som lurer på om du faktisk bør beskyttes mot deg selv siden du febrilsk kaver ut siste rest av vettet ditt for at _dine egne innlegg_ på død og liv må slettes?

Forresten... jeg har kopi av dem og kan sitere dem for deg nok en gang hvis du har glemt hva du skrev?

Du begynner å virke både manisk og særdeles ondskapsfull nå favn.

For du vet godt hvordan du har tatt noe som var ment som et eksempel ut av en sammenheng, og nå bruker du det for å ramme noen du tydligvis ikke liker.

Slik sett fremstår du som en ondskapsfull, hevngjerrig og barnslig liten drittunge.

Men det er kanskje deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner å virke både manisk og særdeles ondskapsfull nå favn.

For du vet godt hvordan du har tatt noe som var ment som et eksempel ut av en sammenheng, og nå bruker du det for å ramme noen du tydligvis ikke liker.

Slik sett fremstår du som en ondskapsfull, hevngjerrig og barnslig liten drittunge.

Men det er kanskje deg?

Det er alltid "fornøyelig" når du (som åpenbart er Morsks lojale papegøye, og tydeligvis føler at du må forsvare ham uansett hvor mye idioti han har skrevet) forsøker å bortforklare noe på hans vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid "fornøyelig" når du (som åpenbart er Morsks lojale papegøye, og tydeligvis føler at du må forsvare ham uansett hvor mye idioti han har skrevet) forsøker å bortforklare noe på hans vegne.

Det var "min tråd" det gjaldt Sør, og det var du og ikke Morsk som gikk over streken.

Men det er fornøyelig å se du straks trår til for å forsvare dine papegøyer - samtidig som du frenetisk forsøker å fremstille det tvert om:-)

Dog tror jeg verken favn eller Morsk verken trenger eller har så mange papegøyer.

De er nok forbeholdt deg, selv om jeg faktisk ikke tror at du forstår hva vi andre mener når vi snakker om dine papegøyer...he-he

Du vet vel egentlig ikke så mye om livet utenfor skjermen du Sør...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var "min tråd" det gjaldt Sør, og det var du og ikke Morsk som gikk over streken.

Men det er fornøyelig å se du straks trår til for å forsvare dine papegøyer - samtidig som du frenetisk forsøker å fremstille det tvert om:-)

Dog tror jeg verken favn eller Morsk verken trenger eller har så mange papegøyer.

De er nok forbeholdt deg, selv om jeg faktisk ikke tror at du forstår hva vi andre mener når vi snakker om dine papegøyer...he-he

Du vet vel egentlig ikke så mye om livet utenfor skjermen du Sør...?

Du er papegøyen som har lært å hoppe når Morsk sier ifra. Kanskje du egner deg på sirkus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er papegøyen som har lært å hoppe når Morsk sier ifra. Kanskje du egner deg på sirkus?

Skal jeg holde ringen for deg Sør?

He-he....er det ikke på tide at du finner på noe nytt, i stedet for å kopiere andres små "morsomheter".

Det er jo for øvrig nettopp papegøyenes spesialitet....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...