Gå til innhold

JA, HVA BLIR DET TIL ?


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Hva har du tenkt og gjøre med dette ? Slette eller la hele DOL få bekreftet alle sine mistanker om at alliansen mellom Sør, hans papegøyer, og Webmaster slett IKKE er en fantasi, slik du hevder her, men snarer skremmende fakta !

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1944936

Goliath ble slettet da han utfordret Sør til diskusjon...for mye personfokusering var visst begrunnelsen.

Misvisende, løsrevne sitatet hentet fra en tråd du har slettet, slik at folk ikke ser sammenhengen får bli stående !

Og du omtaler deg selv som upartisk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver: "Slette eller la hele DOL få bekreftet alle sine mistanker om at alliansen mellom Sør, hans papegøyer, og Webmaster slett IKKE er en fantasi, slik du hevder her, men snarer skremmende fakta !"

Du er mer paranoid enn man skulle tro!

Og du er en parodi av deg selv når du han om å redde deg fra deg selv og slette DINE egne innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det var da voldsomt så utålmodig du var i dag... Teksten i innlegget er endret og sitatene fjernet.

Slettet samtidig et par praktinnlegg postet av deg.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så utålmodig du var i dag... Teksten i innlegget er endret og sitatene fjernet.

Slettet samtidig et par praktinnlegg postet av deg.

God helg.

Flott, takk !

Grunnen til utålmodigheten var at jeg registrerte din aktivitet i flere andre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Slette eller la hele DOL få bekreftet alle sine mistanker om at alliansen mellom Sør, hans papegøyer, og Webmaster slett IKKE er en fantasi, slik du hevder her, men snarer skremmende fakta !"

Du er mer paranoid enn man skulle tro!

Og du er en parodi av deg selv når du han om å redde deg fra deg selv og slette DINE egne innlegg!

Fullstendig feil.

Mitt ønske skulle vært at hele den orginale tråden fortsatt stod her. Det var en utdriting av deg som jeg var godt fornøyd med.

Nen som ofte før i slike situasjoner blir du reddet av Webmasters sletting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig feil.

Mitt ønske skulle vært at hele den orginale tråden fortsatt stod her. Det var en utdriting av deg som jeg var godt fornøyd med.

Nen som ofte før i slike situasjoner blir du reddet av Webmasters sletting.

HVem er det som ber WM om å slette sine EGNE innlegg, fordi du ikke kan stå for den elendigheten du skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVem er det som ber WM om å slette sine EGNE innlegg, fordi du ikke kan stå for den elendigheten du skrev?

"Elendigheten" jeg skrev var bare elendig for deg som ble utdreti på en måte jeg må si meg godt fornøyd med.

Synd det ble borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var da voldsomt så utålmodig du var i dag... Teksten i innlegget er endret og sitatene fjernet.

Slettet samtidig et par praktinnlegg postet av deg.

God helg.

Jeg syns å endre innholdet i et innlegg er kraftig overtramp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så utålmodig du var i dag... Teksten i innlegget er endret og sitatene fjernet.

Slettet samtidig et par praktinnlegg postet av deg.

God helg.

Hvorfor lar du Morsk få anledning til å "frigjøre" seg fra det han skrev på denne måten?

Innlegget burde få stått som en "skrekk og advarsel" til den almindelige befolkning!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Elendigheten" jeg skrev var bare elendig for deg som ble utdreti på en måte jeg må si meg godt fornøyd med.

Synd det ble borte.

Ja, synd din bagatellisering av voldtekt av barn ble borte.

Igjen må WM redde deg fra idiotiet du skriver, og som du ikke vil vedkjenne deg.

"Parodien" her er deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lar du Morsk få anledning til å "frigjøre" seg fra det han skrev på denne måten?

Innlegget burde få stått som en "skrekk og advarsel" til den almindelige befolkning!

Med vennlig hilsen

Tråden med deg burde blitt stående til skrekk og advarsel for folk som velger bruke samme simple "argumenasjonsteknikk" ved og sette andre folks ulykke opp mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synd din bagatellisering av voldtekt av barn ble borte.

Igjen må WM redde deg fra idiotiet du skriver, og som du ikke vil vedkjenne deg.

"Parodien" her er deg!

jeg foreslår at Webmaster gjennoppretter hele tråden, slik at de som ikke fikk det med seg, selv får se dine krapetrekninger da du ble møtt av dine egne argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden med deg burde blitt stående til skrekk og advarsel for folk som velger bruke samme simple "argumenasjonsteknikk" ved og sette andre folks ulykke opp mot hverandre.

Din ulykke (ved dine egne innlegg) mot deg selv (og andre av dine innlegg).

Stakkars deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg foreslår at Webmaster gjennoppretter hele tråden, slik at de som ikke fikk det med seg, selv får se dine krapetrekninger da du ble møtt av dine egne argumenter.

Det ville vært fint, så kunne folk se sannheten om dine patetiske bortforklaringer av det du skrev om voldtekt av barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært fint, så kunne folk se sannheten om dine patetiske bortforklaringer av det du skrev om voldtekt av barn.

Du burde heller konsentere deg om din egen verbale voldtekt av folk på DOL.

Sier tallet 60 000 deg noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lar du Morsk få anledning til å "frigjøre" seg fra det han skrev på denne måten?

Innlegget burde få stått som en "skrekk og advarsel" til den almindelige befolkning!

Med vennlig hilsen

Webmaster skriver i et innlegg under at han tolket innlegget ironisk.

Det er jo bare du og favn som ikke gjør det, så den eneste som tjener på at tråden er borte er du. Da kan du jo tross alt påpeke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster skriver i et innlegg under at han tolket innlegget ironisk.

Det er jo bare du og favn som ikke gjør det, så den eneste som tjener på at tråden er borte er du. Da kan du jo tross alt påpeke noe annet.

Nei, jeg synes det ville vært fint hvis innleggene hans fikk stå, slik at det ble åpenbart for alle hvordan han ødela tråden med drittslengingen hans.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes det ville vært fint hvis innleggene hans fikk stå, slik at det ble åpenbart for alle hvordan han ødela tråden med drittslengingen hans.

Med vennlig hilsen

Dere var vel minst to om å slenge dritt.

Poenget mitt var for øvrig ikke å forsvare drittslenginga hans, men parodieringa av deg som du og favn ser ut til å være ganske unike om ikke å ha forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var vel minst to om å slenge dritt.

Poenget mitt var for øvrig ikke å forsvare drittslenginga hans, men parodieringa av deg som du og favn ser ut til å være ganske unike om ikke å ha forstått.

Å påstå, i etterkant, at innlegg hvor man bagatelliserer misbruk barn er parodi, er lite overbevisende i dette tilfellet.

Det var heller ikke noe å parodiere - jeg spurte et helt konkret og kurrant spørsmål om valg av tema.

Å besvare det med påstått parodi viser jo bare at vedkommende ikke hadde noe svar.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å påstå, i etterkant, at innlegg hvor man bagatelliserer misbruk barn er parodi, er lite overbevisende i dette tilfellet.

Det var heller ikke noe å parodiere - jeg spurte et helt konkret og kurrant spørsmål om valg av tema.

Å besvare det med påstått parodi viser jo bare at vedkommende ikke hadde noe svar.

Med vennlig hilsen

"Å påstå, i etterkant, at innlegg hvor man bagatelliserer misbruk barn er parodi, er lite overbevisende i dette tilfellet."

Det er helt greit å parodiere misbruk av barn. Det blir stadig gjort i underholdningssammenheng både i Norge og i utlandet.

Og det går, som også var tilfellet med Morsk sitt innlegg i går, soleklart fram at det er nettopp en parodi, slik at det ikke skal støte for mange. Noen vil åpenbart alltid bli støtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...