Gå til innhold

JA, HVA BLIR DET TIL ?


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Hvorfor lar du Morsk få anledning til å "frigjøre" seg fra det han skrev på denne måten?

Innlegget burde få stått som en "skrekk og advarsel" til den almindelige befolkning!

Med vennlig hilsen

Hadde hele tråden fått stå hadde det ikke vært noe problem.

For da hadde alle som tenker selv sett at det var det du skrev det var noe svært galt med.

Morsk forsøkte bare å lage et eksempel for deg, slik at du skulle forstå hvor idiotisk det var det du skrev.

Du og favn oppleves begge som noen ærgjerrige, ondskapsfulle og hevnlystne små drittunger.

Og det er svært interessant å se hvor stor kontrast det er mellom det dere "prediker" og det dere samtidig viser av dere selv om "hva slags mennesker" dere er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde hele tråden fått stå hadde det ikke vært noe problem.

For da hadde alle som tenker selv sett at det var det du skrev det var noe svært galt med.

Morsk forsøkte bare å lage et eksempel for deg, slik at du skulle forstå hvor idiotisk det var det du skrev.

Du og favn oppleves begge som noen ærgjerrige, ondskapsfulle og hevnlystne små drittunger.

Og det er svært interessant å se hvor stor kontrast det er mellom det dere "prediker" og det dere samtidig viser av dere selv om "hva slags mennesker" dere er.....

Det er så fint å se Papegøyen Goliath forsvare Morsks innlegg. Godt du trår til for ham, fordi han klarte det jo ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synd din bagatellisering av voldtekt av barn ble borte.

Igjen må WM redde deg fra idiotiet du skriver, og som du ikke vil vedkjenne deg.

"Parodien" her er deg!

Nå begynner du med den samme insinueringen igjen ser jeg Sør.

Det var grunnen til at tråden ble slettet, og ikke Morsk sine innlegg.

Du var i full gang med å gjøre det samme som jeg gjorde mot deg tidligere - da du og dine papegøyer skrek opp til webmaster om at jeg hadde gått aaaalt for langt.

Grov kjeft av webmaster fikk jeg også, uten at jeg bryr meg det døyt om det.

MEN jeg ser at du fremdeles slipper vesentlig lettere unna.

Så at det er en favorisering her basert på vennskap og/eller et kollegialt DOL forhold er hevet over en hver tvil.

Noen mail har jeg fått med en god del detaljer om det - uten at jeg skal gå i nærmere detaljer her. Men de mailene bekrefter det jeg, Morsk, UIF og svært mange andre her misstenker....

Mulig det blir nødvendig med litt informasjon til webmasters oppdragsgivere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint å se Papegøyen Goliath forsvare Morsks innlegg. Godt du trår til for ham, fordi han klarte det jo ikke selv.

Farer du med løgn om en tråd jeg startet og du ødela, så er det lite merkelig at jeg kommenterer det som er sannheten.

Morsk klarer seg godt selv, mens du helt tydlig ikke gjør det - uten å lyve og stå på god fot med webmaster.

Papegøyene er de som kommer kaklende nå i etterkant, og som opprinnelig ikke hadde noe med den opprinnelige tråden å gjøre.

Ikke at jeg forventer at du skal forstå forskjellen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner du med den samme insinueringen igjen ser jeg Sør.

Det var grunnen til at tråden ble slettet, og ikke Morsk sine innlegg.

Du var i full gang med å gjøre det samme som jeg gjorde mot deg tidligere - da du og dine papegøyer skrek opp til webmaster om at jeg hadde gått aaaalt for langt.

Grov kjeft av webmaster fikk jeg også, uten at jeg bryr meg det døyt om det.

MEN jeg ser at du fremdeles slipper vesentlig lettere unna.

Så at det er en favorisering her basert på vennskap og/eller et kollegialt DOL forhold er hevet over en hver tvil.

Noen mail har jeg fått med en god del detaljer om det - uten at jeg skal gå i nærmere detaljer her. Men de mailene bekrefter det jeg, Morsk, UIF og svært mange andre her misstenker....

Mulig det blir nødvendig med litt informasjon til webmasters oppdragsgivere....

*ler*

Sjefspapegøyen her er deg. Underholdene er du også! En parodi av deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farer du med løgn om en tråd jeg startet og du ødela, så er det lite merkelig at jeg kommenterer det som er sannheten.

Morsk klarer seg godt selv, mens du helt tydlig ikke gjør det - uten å lyve og stå på god fot med webmaster.

Papegøyene er de som kommer kaklende nå i etterkant, og som opprinnelig ikke hadde noe med den opprinnelige tråden å gjøre.

Ikke at jeg forventer at du skal forstå forskjellen....

*kaster papegøyefrø til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er papegøyefrø?

Slikt som man fôrer papegøyer med.

Alternativt, og for de med manglende biologi-kunnskaper, kan man tolke papegøyefrø som forstadiet til papegøyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Nå begynner du med den samme insinueringen igjen ser jeg Sør.

Det var grunnen til at tråden ble slettet, og ikke Morsk sine innlegg.

Du var i full gang med å gjøre det samme som jeg gjorde mot deg tidligere - da du og dine papegøyer skrek opp til webmaster om at jeg hadde gått aaaalt for langt.

Grov kjeft av webmaster fikk jeg også, uten at jeg bryr meg det døyt om det.

MEN jeg ser at du fremdeles slipper vesentlig lettere unna.

Så at det er en favorisering her basert på vennskap og/eller et kollegialt DOL forhold er hevet over en hver tvil.

Noen mail har jeg fått med en god del detaljer om det - uten at jeg skal gå i nærmere detaljer her. Men de mailene bekrefter det jeg, Morsk, UIF og svært mange andre her misstenker....

Mulig det blir nødvendig med litt informasjon til webmasters oppdragsgivere....

Dersom du har mottatt mail med påstander om slike forhold, foreslår jeg at du sender kopi til vår administrerende direktør Dag Holler. Hans mailadresse er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har mottatt mail med påstander om slike forhold, foreslår jeg at du sender kopi til vår administrerende direktør Dag Holler. Hans mailadresse er [email protected]

Takk. Jeg skal vurdere det nærmere.

Det er også et kildevern å ta hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Sjefspapegøyen her er deg. Underholdene er du også! En parodi av deg selv!

"Sjefspapegøye" faller vel litt på sin egen urimlighet - hvis du hadde vært i stand til å forstå hva ordet er ment brukt som...?

Kos deg i lekekassen din du Sør. Det må jo være ett sted hvor du kan føle at du kan hevde deg, og forsøke å booste den selvtillitten du sliter med i RL:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...