Gå til innhold

tyggis og vond lukt

Gjest tyggis

Anbefalte innlegg

Jeg tygger mye tyggis(sukkerfri extra). Gjerne en pakke om dagen. Har anoreksi og det er "lov" av samvittigheten min. Problemet er at tygger jeg mer enn det får jeg vond prumpelukt. Hva kan jeg gjøre med det når uhellet er ute? SOm oftes holder det med en, men hender det blir mer en gang i blant og det er så flaut hvis noen skulle merke lukta...

Noe som hjelper i mot det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert det kunstige søtningsstoffet som gjør det. Det samme gjelder sukkerfrie pastiller o.l, det virker avførende.

Fins det noe som jeg kan ta/gjøre for å bli kvitt lukta?

Tatt for mye tyggis i dag, men det er sjeldent så for prøve unngå det flere ganger...så dårlig samtvittighet nå...dumme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Fins det noe som jeg kan ta/gjøre for å bli kvitt lukta?

Tatt for mye tyggis i dag, men det er sjeldent så for prøve unngå det flere ganger...så dårlig samtvittighet nå...dumme meg.

Jeg vet egentlig ikke, men jeg tar Minifom-tabletter for å motvirke gassdannelse. (er gravid) Jeg synes de virker. De tas ikke opp fra tarmen, så du får ikke i deg noen ekstra kalorier av dem heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke, men jeg tar Minifom-tabletter for å motvirke gassdannelse. (er gravid) Jeg synes de virker. De tas ikke opp fra tarmen, så du får ikke i deg noen ekstra kalorier av dem heller..

Skal prøve det!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...