Gå til innhold

holde motivasjon fremover...?

darma

Anbefalte innlegg

Jeg har startet å trene -igjen. Kjenner meg selv så godt at jeg frykter at om en mnd eller to vil jeg finne på unnskyldninger for å lavær å trene.

Fordelen med treningsstudio er at det blir litt dyrt å "ikke trene"!! Så det hjelper litt. Men jeg vet jo at når jeg begynner å bli sliten og trøtt av alt mulig, lei av å drasse avgårde så..

Men jeg TRENGER å trene, har BMI på 27,? og vond skulder/nakke.

Har noen forslag til hvordan mottvirke at jeg går lei?? (har det sånn egentlig med alle ting jeg gjør, ikke bare trening..)

Dessuten er jeg plaget av å bli kvalm når jeg trener, etter på blir jeg aldeles svimete og grinete OG sulten!!

(blod sukkeret faller?) Så da kan jeg fint spise inn igjen det jeg tapte av kalorier under treningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en roligere form for trening i starten?

Gå raske turer, sykle (i alle fall når snøen forsvinner eller på trimsykkel), svømme osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...