mobile1365380639 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei Kan noen fortelle meg om bivirkningene ved bruk av anabole steorider 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
u100069480 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 det er spørs hva slaks steroider du skal ta det er litt forselige bivirkninger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mobile1365380639 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 det er spørs hva slaks steroider du skal ta det er litt forselige bivirkninger jeg tenker generelt.jeg tror/vet at kjæresten min driver med det.Dette er null tolleranse for meg. Men jeg lurer på hva som skjer med kropp og sinn? Er dette narkotika? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TIAA Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 jeg tenker generelt.jeg tror/vet at kjæresten min driver med det.Dette er null tolleranse for meg. Men jeg lurer på hva som skjer med kropp og sinn? Er dette narkotika? narkotika??? jaja er nå dra det litt vel langt da,men det skal vel bli ulovlig og bruke det nå,så vil nok komme under narko loven,er jo til en viss grad under den allerede om det er salg og formidling og om det oppbevares i store mengder. men over til det du lurte på,hva og hvor mye som tålereres her av denne slags info vet jeg ikke,men skal gi noen små opplysninger,det er stor forskjell på bivirkningene som kan komme,ta eks i androgene anabole steorider,det vanligste her er at du blir oppblåst i ansiktet,vann ansamling i kroppen,kan miste hår,sperm kvaliteten svekkes når kroppens eget testosteron nivå synker under kur,noe det fint lar seg gjør og få opp igjen med hcg,kan ved store doser bli ganske agresiv,dårlig søvn og utvikling av kjertlene i brystet,noe som kan føre til at menn kan ende opp med "bitch tits", og sexlysten kan nå nye høyder under kur. så har du og anabole steorider litt i samme gate men ikke så heftig for kroppen,ble en litt kort rar versjon da men er vel igrove trkk det som kan skje, så får jo høyt blod trykk og det kan jo vanke farer med det,men det er det med alt. selv brukt og vet endel om det og ser ikke på meg selv som narkoman av den grunn,min livs stil,mitt liv,mitt valg. men alt må brukes med måte. men du har jo ditt syn på ting og det må jo respekteres,men er ingen grunn til og kaste en person du er glad i selv om han bruker. noen blir nok provosert hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
u100069480 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg tenker generelt.jeg tror/vet at kjæresten min driver med det.Dette er null tolleranse for meg. Men jeg lurer på hva som skjer med kropp og sinn? Er dette narkotika? du kan bli veldig agresiv men det bygger muskler det har ikke noe med narkotika og gjøre det er bare muskkel byggende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.