Gå til innhold

Kjære dere.


Gjest Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg vil så gjerne få ønske dere en deilig romjul, og håper at alle kan få en flott nyttårsaften, og at det nye året vil være bedre enn det gamle.

ENDELIG kommer snøen her, og det er så deilig. Alt det svarte og vonde blir på en måte gjemt i snøen,og når den smelter, kommer det frem igjen. Men den tiden det er gjemt, kan man slappe av, og ikke se det.

Jeg tenker så mye for tiden,(ikke for å skryte..:-) ), men tankene går til januar, og til det som skal skje da. Og jeg gruer meg, ikke for meg selv,men for ungene. Er så glad vi ikke er alene. For det hjelper på for ungene å vite at de ikke er de eneste som er blitt misbrukt av denne .......

Uff, jeg har ikke ord for det...:-(

Men nå er julen her, vi skal prøve å kose oss.Gutten min fikk seg 3d pusslespill, og søren om han ikke klarte å pusle det også..:-)

jeg beundrer ham, for han er så tålmodig, min lille skatt.

Mine unger må vel være de herligste i hele verden...:-)))

Fortsatt god romjul til dere.

GODKLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Barbien vår!

Ville bare gi den enda en lang, god oppmuntringsklem! Skulle ønske det var noe jeg kunne bidra med slik at du kunne klare å tenke på noe annet en liten stund...

Ønsker deg og barna en fortsatt fin juleferie! Og forresten, snøen kan du få for min del, jeg kan ikke fordra den!

Romjulsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Barbie,

Sender deg (og de andre her) mange varme klemmer fra det sydlige Frankrike.

Sneen kan du beholde - i gaar laa jeg ute i hengekoeyen i hagen og solte meg. Blaa himmel og sol. (Solen er den gule tingen som vi har paa himmelen her nede.)

Sender deg masse styrke til januar - tenker masse paa deg. Hils Calliope og de andre jeg kjenner. Husk at du kan ringe/sende SMS naar som helst, Barbie!

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

Tusen takk for presangen! De var kjempefine ;)

Jeg er også glad for at snøen har kommet! Og nå har det jo kommet enda mer. OK, så er den våt. Men den er der, og hele byen ser ut som et gammelt julekort.

Det er vel ikke noe å legge skjul på, jeg har hatt det litt tungt denne jula. Men det går jo.

Glad i deg Barbievennen!!

Takk for at du fins.

Jeg tenker på deg og dere og på januar.

You hang on in there.

*massestorejuleklemmer*

fra LilleMyen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...