Gjest klonen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Spiser bare frukt til frokost, en appelsin, et halvt eple og en halv banan. Lunsj spiser jeg 3 timer senere, 2 skiver med hvitost.Er en så kalorifattig frokost med på at jeg kan gå opp i vekt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arghh Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du burde heller satse på å spise mye mer proteiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du kan spise mer til frokost så blir du ikke så sulten og sugen på noe godt utover dagen. Frokosten er dagens viktigste måltid! Frokostblanding eller brød og en grønnsak eller frukt til er mer å satse på i lengden til frokost. Fint at du spiser frukt, men det skal ikke gå på bekostning av mat. Hvis du kutter ut kveldskosen med frukt og grønnsaker så tror jeg det kan hjelpe deg på vei. Frukt og grønt som mellom-måltid er også fint. Vi spiste grønnsaker og dip her om dagen istedenfor snacks og det fungerte helt fint. Skjærte opp gulerøtter, kålrot og agurk i tynne stenger og dippet i youghurt med dipmix. Var godt og gikk unna. Hadde veldig god samvittighet etterpå. Hvis en går for hardt ut når en slanker seg så blir en fort lei. Snakker av erfaring En må unne seg litt godt og bli mett, ellers skjærer det seg for meg i alle fall. For å gå ned i vekt kan du også bevege deg mer. Sett på musikk i blant og dans eller gå turer. Det fins vekter å få kjøpt som du kan sette på anklene så forbrenner du enda mer når du går. På slankenett er det et bra forum. Der kan du få mange gode råd og kanskje en slankevenn? http://www.slankenett.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.