Gå til innhold

Hunde-, og kattemennesker

Anbefalte innlegg

Om man skal definere katte eller hundemennesker, bør man kansje tenke på hvem man er mest lik?

Eller hvem man ligner, ligner Pappa Bjørn på hunden til moren for eks? (oj, kansje jeg beveger meg ut på tynn grunn her gitt... Tok bare PB som eks da det var bildet av hunden hans)

Uansett er jeg vel både katte og hundemennske, men for å si det slik det er ikke få katter som kommer traskendes langtvekkistan bare for å flytte in dit jeg bor...

Så jeg er vel mest et kattemenneske

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Pappa Bjørn

8

• toci

5

• Gemini

5

• Goliath

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg er hundemenneske. Har alltid hatt hunder, og har stadig besøk av kjøter`n til moren min som jeg passer mens hun er på sykehuset. Et råskinn av et monster, skremmer bort alt som er! Ta en titt på`n.

http://www.srm.net/pixz/images/1/15089_5f2a0.jpg

Hey - den er jo mye mindre enn kattene mine:-)

Hey - den er jo mye mindre enn kattene mine:-)

Faktisk så har katta til bestemoren min bitt over strupen hans 2 ganger. Han har noen saftige dyrlegeregninger på samvittighetn ja. Men til gjengjeld så har hann kjeppjaget 2 rottweilere en gang. Jeg har aldri i mitt liv sett en så flau fyr som han som hang på slep etter dem mens de klynket og rømte fra denne lille tassen.*L*

Faktisk så har katta til bestemoren min bitt over strupen hans 2 ganger. Han har noen saftige dyrlegeregninger på samvittighetn ja. Men til gjengjeld så har hann kjeppjaget 2 rottweilere en gang. Jeg har aldri i mitt liv sett en så flau fyr som han som hang på slep etter dem mens de klynket og rømte fra denne lille tassen.*L*

Nok et bevis på at størrelsen ikke har betydning:-)

Nok et bevis på at størrelsen ikke har betydning:-)

Nei, for bikkjene er det størrelsen på egoet og psyken som teller. Han kan heller ikke gå ut en dør som står på gløtt. Han må ha døren på vid gap, for han er sikker på at han er så stor at det er påkrevet.*L*

Gjest hund og katt

Jeg er hundemenneske. Har alltid hatt hunder, og har stadig besøk av kjøter`n til moren min som jeg passer mens hun er på sykehuset. Et råskinn av et monster, skremmer bort alt som er! Ta en titt på`n.

Jeg har sånn sofa jeg og! Ungene har knekt begge leddene i hjørnet...den bikkja var ikke mye pen. Den så ut som en litt forvokst flaggermus uten vinger. Men den er sikkert veldig hyggelig...jeg liker både katter og bikkjer jeg. *babler*

Annonse

Nei, for bikkjene er det størrelsen på egoet og psyken som teller. Han kan heller ikke gå ut en dør som står på gløtt. Han må ha døren på vid gap, for han er sikker på at han er så stor at det er påkrevet.*L*

he-he...

Dører og dyr kan være morsomt. Når vi legger oss om kvelden så lukker alltid den ene av kattene døra til soveværelse etter at vi alle befinner oss der inne - men aldri før alle er der.

Dette skjer hver natt uten unntak. Merkelige greier...men ganske "praktisk":-)

Jeg vet egentlig ikke. Har hatt både katt og hund nesten hele livet. Nå har jeg to katter og en hund. På grunn av litt dårlige forhold mellom meg og hunden akkurat nå, tror jeg jeg heller mot kattemenneske. Men det er i dag. I morgen kan status være en annen. :o)

Krangler du med hunden din du da?

Annonse

Syns den var søt, jeg.

Gjest hønen agda

Det der er en skjødehund..

he-he...

Dører og dyr kan være morsomt. Når vi legger oss om kvelden så lukker alltid den ene av kattene døra til soveværelse etter at vi alle befinner oss der inne - men aldri før alle er der.

Småtte skraper på den lukkede døra han, helt til han får en plas under dyna.*L*

he-he...

Ikke så praktisk om noen av dere er borte en natt? :-)

Heldigvis har ikke vår hund noen slike ting for seg. Men han "skyter rygg" som en katt! :-)

Ikke så praktisk om noen av dere er borte en natt? :-)

Heldigvis har ikke vår hund noen slike ting for seg. Men han "skyter rygg" som en katt! :-)

Visst er det praktisk. Spiller ingen rolle om noen av oss er borte en natt. Han vet godt når det ikke er flere igjen i huset, og lukker så døra.

Han venter også til den andre katten er i soveværelset. Så det er blitt hans "faste jobb" å lukke døra når alle har lagt seg for natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...