Gå til innhold

Utslett/kløe på leggen!


silvane

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste ukene hatt en tidvis fryktelig kløe foran på begge leggene.

De siste dagene nå er det blitt mye verre, og de er både røde og "tørre"

Jeg har forsøkt å smøre med alt jeg har i huset; vanlig bodylotion, til og med Eurax, babyolje og sinksalve. Hver gang må jeg rett og slett vaske det av igjen, da det begynner å svi med en gang.

Da jeg har prøvd AloeVera gele virker det som det lindrer et lite øyeblikk, men det begynner snart å klø igjen.

Hva kan dette være? -Tar gjerne imot tips til hva jeg kan gjøre med det, da jg snart klør meg til "blods" her...

)Ps.Jeg barberer leggene, men på samme måte som jeg alltid har gjort, -dvs ingen nye produkter..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nevrolingvistiker

Hei, silvane.

Jeg har selv hatt en erfaring med liknende symptomer, noe som etter en stund viste seg å være hudsykdommen "Psoriasis". Det er ofte også en allergi mot en bestemt type kles-vaskemiddel, Såpe eller i enkelte tilfeller stoff i noen klær (faktisk) som kan gi utslag på huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...