Gjest frisk luft er godt for lungene Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ærlig talt, jeg skjønner ikke dette nye fenomenet med å løpe seg svett og sykle seg svett innendørs på et treningsstudio. Det må da være både bedre og billigere å få opp pulsen utendørs? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Problemet med det er vel gjerne at når du først har løpt noen kilometer så må du løpe tilbake igjen også. På treningssentere kan man slutte akkurat når det passer. Dessuten spiller vel værforholdene inn også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 1. Om vinteren er det ikke alle som liker å trene og puste inn iskald luft samtidig utendørs. Dessuten er det kanskje regn, vind osv som også gjør det utrivelig å trene ute. 2. Motivasjon ved at flere trener side om side. Pushe hverandre til å yte mer. 3. Musikk til er også ålreit. Selvfølgelig kan man også løpe ute med discman e.l., men det måler seg ikke helt med den tilpassede musikken en ofte får i et treningsstudio. 4. I en gruppetrening som spinning f eks har en en leder som kjører hele programmet, en blir oppmuntret (el."pisket") til å drive på videre. * * * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg sykler innendørs hjemme i stede for utendørs. Da kan jeg trene etter at barnet har lagt seg uten å måtte ha barnevakt. Dessuten er jeg ikke avhengig av været. Hadde aldri giddet å trene i hagl, snøføyke og sludd. Utendørs går jeg tur eller leker, det vil jeg ikke forbinde med noe ork. Trene inne, leke ute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Vel, hvis du bor i Oslo så er ikke luften ute "frisk". Jogg langs gatene her i byen, og du trekker enorme mengder med dritt ned i lungene, i tillegg til det du trekker ned når du beveger deg rundt til vanlig. ".................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kurt Kubein Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg trives mye bedre ute i skogen under en løpetur, i alle fall. Også om vinteren, med riktig bekledning, vel og/å (stryk det som ikke passer) merke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.