Gå til innhold

Hva da med gatejustis?

Anbefalte innlegg

Som jeg har påpekt så likestiller jeg det ikke.

Med andre ord er det helt irrelevant i sammenhengen.

Du bruker motstand mot mord som et "argument" for å være mot kjøp av sex...

Vel -- for å få klarhet i HVORFOR du i det hele tatt nevner "mord" i denne sammenhengen, får du forklare oss hvorfor du gjør det?

Eller snakker vi her om et generelt prinsipp: skal en forby noe, f.eks. homofili, så er det bare å anføre ditt argument mht. mord?

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 230
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

66

• Dorthe

37

• Scholar

35

• Kizza1365380506

33

Mest aktive i denne tråden

Jeg er mest opptatt av kjemi og tenning jeg dvs forelskelse. Det sier dessverre ingenting om prostitusjonsinteressen hos vedkommende

Ikke det?

Vel, jeg tenner på følgende egenskaper hos en kvinne:

1) evne til kjærlighet,

2) evne til omsorg

3) evne til å være romantisk

4) evne til det å elske helt og fullt

5) ikke-sexfiksert

...tror du ikke slike egenskaper hos en mann vil forhindre ham fra å oppsøke en prostituert?

Mitt poeng er at kvinner kanskje burde begynne å tenne på egenskaper som er typiske for dem som IKKE oppsøker en prostituert.

Men kanskje jeg er for gammeldags?

Ikke det?

Vel, jeg tenner på følgende egenskaper hos en kvinne:

1) evne til kjærlighet,

2) evne til omsorg

3) evne til å være romantisk

4) evne til det å elske helt og fullt

5) ikke-sexfiksert

...tror du ikke slike egenskaper hos en mann vil forhindre ham fra å oppsøke en prostituert?

Mitt poeng er at kvinner kanskje burde begynne å tenne på egenskaper som er typiske for dem som IKKE oppsøker en prostituert.

Men kanskje jeg er for gammeldags?

Nei, det tror jeg ikke. Alle typer menn går til prostituerte, fra kong salomon til jørgen hattemaker :o)

Nei, det tror jeg ikke. Alle typer menn går til prostituerte, fra kong salomon til jørgen hattemaker :o)

Mener du dette? Eller snakker du av erfaring med de menn du har hatt med å gjøre?

Jeg tror det er en sammenheng mellom indre kvaliteter og det å ville oppsøke prostitusjon.

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Å arrestere de prostituerte funker ikke, heller ikke å ta kundene. Begge deler bevirker at alt går under jorda, der vi ikke kan kontrollere det, og hvor alt blir verre."

Ingen forfekter å arrestere sexarbeiderene.

Og det er en "interessant" tankegang som sier at man ikke må ulovliggjøre noe fordi det "går under jorden".

Kanskje tyveri også bør være lovlig, for å forhindre at det "går under jorden"?

Hva med østblokkhallikene?

Mener du dette? Eller snakker du av erfaring med de menn du har hatt med å gjøre?

Jeg tror det er en sammenheng mellom indre kvaliteter og det å ville oppsøke prostitusjon.

Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste mann som har benyttet seg av prostituerte, men det kan vel egentlig ikke vite.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det bare viser hvor liten respekt folk har for prostituerte og hvor lite kjipt det kan være å gå på sosialkontoret.

Har folk på sosialkontoret i det hele tatt respekt for noen voksne?

Jeg tror man må være så ynkelig og uskyldig som det ikke er mulig å være. Jeg tror kun småbarn kan nå opp mange ganger.

Har folk på sosialkontoret i det hele tatt respekt for noen voksne?

Jeg tror man må være så ynkelig og uskyldig som det ikke er mulig å være. Jeg tror kun småbarn kan nå opp mange ganger.

Og jeg er ganske kjapp i kjeften så jeg gjør meg vel kanskje ikke på slike offentlige kontorer.

Jeg fikser absolutt ikke den stakkarlige innstillinga. Jeg blir lynforbannet.

Ulv I Faarikaal

Og jeg er ganske kjapp i kjeften så jeg gjør meg vel kanskje ikke på slike offentlige kontorer.

Jeg fikser absolutt ikke den stakkarlige innstillinga. Jeg blir lynforbannet.

Jeg tror du må legge om stilen og få deg en ynkeligere og mer tafatt image. Kanskje bytte mellom ulike for å oppnå mest effekt?

Annonse

Med andre ord er det helt irrelevant i sammenhengen.

Du bruker motstand mot mord som et "argument" for å være mot kjøp av sex...

Vel -- for å få klarhet i HVORFOR du i det hele tatt nevner "mord" i denne sammenhengen, får du forklare oss hvorfor du gjør det?

Eller snakker vi her om et generelt prinsipp: skal en forby noe, f.eks. homofili, så er det bare å anføre ditt argument mht. mord?

Vennlig hilsen

Jeg viser at din kommentar: "Det KAN jo tenkes at det fins alternative måter å leve på -- kanskje noen ikke er så normbunden eller hemmet av vestlig, puritansk moralisme?" er lite relevant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...