Gå til innhold

Rar melding på telefonsvarer'n:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, vet ikke helt jeg...

Men i alle fall bedre enn den meldingen jeg fikk for noen år tilbake, en gammel dame som ropte fortvilet på "NN" og "NN2" (husker ikke navnene lenger, antakelig barna), og ropte om hjelp - kom!

Var fortvilende å vite at hun kanskje aldri fikk tak i de hun skulle. Hun må ha hatt dårlig hørsel også, for jeg har et helt annet navn, og hadde jo en melding på svareren som burde gjort henne oppmerksom på at det var feil nr.

Men jeg fant jo aldri ut av det hele...

Tja, vet ikke helt jeg...

Men i alle fall bedre enn den meldingen jeg fikk for noen år tilbake, en gammel dame som ropte fortvilet på "NN" og "NN2" (husker ikke navnene lenger, antakelig barna), og ropte om hjelp - kom!

Var fortvilende å vite at hun kanskje aldri fikk tak i de hun skulle. Hun må ha hatt dårlig hørsel også, for jeg har et helt annet navn, og hadde jo en melding på svareren som burde gjort henne oppmerksom på at det var feil nr.

Men jeg fant jo aldri ut av det hele...

Huff, stakkar...

Senil dement?

Annonse

Da vi var små, elsket vi å ringe tulletelefoner, vi ringte som oftest og utga oss som små barn, er mamma der også utviklet samtalen seg mer og mer fortvilet (mor var forsvunnet osv)

Men vi tenkte aldri på hva den andre personen i andre enden av telefonen måtte tenke etter at vi hadde lagt på... var flinke til å holde oss self.... vi fikk ikke ringt mere etter den dagen det dumpet en telefonregning i postkassa på over 3000,- og dette er ca15-17 år siden, så da var det vel litt veeel dyrt....

Mamma måtte bestille spesi telefonutskrift til hele 100 kr og gjett hvem som måtte betale... vi, altså jeg, søstra mi og venninna våres.... jævelunger ja!

Da vi var små, elsket vi å ringe tulletelefoner, vi ringte som oftest og utga oss som små barn, er mamma der også utviklet samtalen seg mer og mer fortvilet (mor var forsvunnet osv)

Men vi tenkte aldri på hva den andre personen i andre enden av telefonen måtte tenke etter at vi hadde lagt på... var flinke til å holde oss self.... vi fikk ikke ringt mere etter den dagen det dumpet en telefonregning i postkassa på over 3000,- og dette er ca15-17 år siden, så da var det vel litt veeel dyrt....

Mamma måtte bestille spesi telefonutskrift til hele 100 kr og gjett hvem som måtte betale... vi, altså jeg, søstra mi og venninna våres.... jævelunger ja!

Huff, ja. Husker at jeg og noen venninner ringte til "åpen linje" et par ganger. Prata med grisete menn. Fy faen! Vi sa at vi satt nakne på senga og greier... Når de begynte å puste for mye, så la vi på fordi det var ekkelt.

Ikke rart at jeg ble som jeg ble! haha

Huff, ja. Husker at jeg og noen venninner ringte til "åpen linje" et par ganger. Prata med grisete menn. Fy faen! Vi sa at vi satt nakne på senga og greier... Når de begynte å puste for mye, så la vi på fordi det var ekkelt.

Mine sprell fra "åpen linje" tørr jeg nesten ikke utale meg om.... håper den linja er stengt den dag i dag *S*

He, he, det der gjorde jeg og en venninne også. Men vi satt ikke nakne da - fysjameg. *tuller*

Ringte åpen linje ganske mye i 1984...det var superpopulært.

Jeg traff masse kule ungdommer via den telefonlinja.

Men husker en gammel mann, minst 70 som også hadde en kone som av og til snakket. De hadde ei lita bikkje som pesa i bakgrunnen. De ønsket alltid å snakke privat med oss unge jentene. Ja, de var skikkelig kåte! ÆSJ!!!

Så var det en ung mann som hadde kjempefin stemme, som han kunne fordreie til forskjellige stemmetyper - men det endte alltid opp med at han skulle snakke om FØTTER. Altså hvordan mine føtter så ut, og om jeg noen ganger hadde kilt venninnene mine under føttene, og hva de gjorde da og mens jeg svarte så kom han med noen merkelige stønnende pipekoselyder!

Nå har chat'en tatt over da...

Annonse

He, he, det der gjorde jeg og en venninne også. Men vi satt ikke nakne da - fysjameg. *tuller*

Ja nei, for all del. Vi satt ikke nakne da vi prata med grisene. Vi lot dem tro det. Vel, iallefall. De trodde oss nok ikke, men vi trodde at de trodde på oss.

Huff. Må visst passe på hvis jeg får barn selv en dag! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...