Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er veldig i tvil om jeg trenger en innleggelse. Venter på at de økte medisindosene skal virke, men sliter så veldig og er sterkt suicidal. Tenker på døden hver dag og teller piller. Hverdagen går rundt på et vis, men ikke når mannen min jobber kveld og jeg sitter der med treåringen vår alene. Da sliter jeg vel mye, men det forstår han ikke. Er så sliten at jeg bare har lyst til å grine. Sovner hver kveld i åtte-ni-tiden, fullstendig utslitt, men sover dårlig. Selv med medisiner.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Orker bare ikke dette livet mer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134711-innleggelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Ulva

Jeg har selv nylig vært innlagt og kan i ettertid se at det var godt. Jeg ble tiltagende dårlig før jul og ble derfor akuttinnlagt. Der fikk jeg riktige medisiner og mye hvile. Etterhvert tok jeg permisjoner slik at jeg motvirket regrediering og holdt kontakt med ungene.

Nå har du muligheter til en planlagt innleggelse og det er det beste for alle parter. Du kan forberede barnet litt ( det finnes litteratur for så små barn også ifht. sykehusinnleggelser). Og du kan planlegge litt for egen del hvordan du vil bruke oppholdet.

Ta imot denne hjelpen Ulva, du er verdt det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134711-innleggelse/#findComment-835509
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...