Gå til innhold

Takk Til Nil H. Dahl, Kizza, Daisy, Ulva

Anbefalte innlegg

Gjest En_Glad_Gutt_Idag

Dere husker kanskje ikke meg men jeg er den personen som skrev så ofte her om at jeg ikke hadde gruppe å jobbe med og at jeg var så sjenert. Jeg har etter en del tenking og terapi endelig kommet meg over den barrieren.

Det var en jente i klassen min som jeg ikke kjenner så godt men som jeg pleier å si "Hei" til. Hu kom og spurte meg om jeg kunne være med i gruppa deres. Jeg kunne ikke i det faget siden jeg allerede har en gruppe (med folk som jeg helst ikke ville være i gruppe med). Men så kom det et annet fag og der hadde jeg ingen så jeg spurte henne om jeg kunne være i gruppe med henne og hu sa ja. For meg personlig var det en kjempeseier. Det at jeg turde å spørre var et stort skritt. Og enda bedre er det at jeg får med to jenter i gruppa. Det vil også løse opp det problemet jeg har med jenter om kommunikasjon og slikt. Det er så deilig fordi for noen dager siden aå hadde jeg dårlig selvfølelse av en eller annen grunn men som gikk bort heldigvis i tide.

De som leser dette vil kanskje bare le av dette men for meg var dette veldig stort og viktig. Jeg har kommet over denne barrieren og det er så deilig.

Jeg vil til slutt takke alle dere som har kommet med konstruerende kommentarer og tips. Uten deres hjelp hadde det ikke gått.

Jeg er veldig glad for at denne tjenesten, Doktor Online, eksisterer.

Ha en fin helg alle sammen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134721-takk-til-nil-h-dahl-kizza-daisy-ulva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...