Gå til innhold

Gravide med flott mage

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke heller at gravide mager er særlig pent. Jeg blir like forundra hver gang jeg hører folk sukke henført over flotte gravide kvinner!

De få gangene jeg har sett gravide som tar seg godt ut har det vært snakk om kvinner som ikke har lagt på seg stort, bare fått mage. De aller fleste ser bare store og deisete ut synes jeg. Jeg også - jeg så motbydelig ut som gravid.

Fortsetter under...

Da jeg var gravid første gangen, var jeg med én gang på svømming for gravide. Jeg selv hadde så vidt begynt å få litt mage - mange av de andre nærmet seg slutten av graviditeten.

Jeg fikk nærmest et lite sjokk da jeg på nært hold så alle disse digre store kroppene i dusjen og i bassenget. Det var en ny verden, og en merkelig opplevelse... Hadde aldri sett noen nakne gravide før.

Jeg synes imidlertid veldig ofte at en kvinne med gravid kropp er flott - særlig hvis hun bærer magen med stolthet og ikke skjemmes over den.

Fem dager før jeg fikk nummer to, var vi i Dyreparken, ved bassenget, og jeg gikk i bikini - knall brun - og med struttende mage. Følte meg fin, selv om jeg lå på +20 kilo. Muligens at noen følte seg støtt, men det blåste jeg faktisk i.

hvorfor skulle noen føle seg støtt over en gravid mage? jeg synes struttende mager er pent, jeg da.

Jeg synes ikke heller at gravide mager er særlig pent. Jeg blir like forundra hver gang jeg hører folk sukke henført over flotte gravide kvinner!

De få gangene jeg har sett gravide som tar seg godt ut har det vært snakk om kvinner som ikke har lagt på seg stort, bare fått mage. De aller fleste ser bare store og deisete ut synes jeg. Jeg også - jeg så motbydelig ut som gravid.

Er veldig uenig med deg. Jeg synes det er superflott, selv om det er mot slutten av svangerskapet:-)

Vi har forskjellige mening om hva som er pent og ikke pent i tillegg kan sikkert årsaken til hvorfor man er gravid kanskje også være en årsak til om hva man synes. Da tenkte jeg på om graviditeten er ønsket eller ikke ønsket og omstendighetene rundt dette. Hva vet jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...