Gå til innhold

Hvor mye bruker du 'på byen'?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Den vil jeg gjerne ha takk :o)

Et annet spørsmål, hvordan kan jeg ta bort baderomsterskelen til badet mitt? Jeg har skrudd ut de andre men denne har ikke skruer og jeg ser ikke hvordan den er festet.

Jeg driter i det, orker ikke å ha den der mer eller vente i et år for å få den bort.

Dynamitt?

#

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• SierDuDet

7

• Ulv I Faarikaal

7

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest epletre

Er det her drosja hjem koster 80 kr? For minstetakst om natta er blitt 110 kr.

Nei?? Fader heller! Har bodd i Statene 7 mnd naa jeg.. saa masse som forandrer seg paa saa kort tid! Kosta 74 kroner da jeg reiste!

Gjelder det alle drosjene i Stavanger ogsaa?

Annonse

Nei?? Fader heller! Har bodd i Statene 7 mnd naa jeg.. saa masse som forandrer seg paa saa kort tid! Kosta 74 kroner da jeg reiste!

Gjelder det alle drosjene i Stavanger ogsaa?

Det vet jeg ikke for jeg bor i Oslo. Men minstetaksten var 94 i Oslo for et halvt år siden

scheisse! du må med andre ord ha masse penger, eller gå ut en gang i halvåret.

evt la damer spandere?

Jeg lar damene spandere.

Sist lørdag drakk jeg ute fra 21:30 til 02:30 (da stengte det), og jeg brukte vel ca 500 kroner inkludert kebab.

Synes ikke det er så ille på en lørdagskveld.

Jeg lar damene spandere.

Sist lørdag drakk jeg ute fra 21:30 til 02:30 (da stengte det), og jeg brukte vel ca 500 kroner inkludert kebab.

Synes ikke det er så ille på en lørdagskveld.

jeg er rett og slett gjerrig som fy når jeg er ute. innrømmer det. er overprist nesten overalt. må en i tillegg betale opp mot en hundrelapp bare for å komme inn, blir jeg fiendtlig innstilt med det samme.

vorser aldri ute, kan jo ikke det, ikke noe særlig effekt av en øl og en vann.....

evt la mannfolka spandere.... ikke gjerrig da

jeg er rett og slett gjerrig som fy når jeg er ute. innrømmer det. er overprist nesten overalt. må en i tillegg betale opp mot en hundrelapp bare for å komme inn, blir jeg fiendtlig innstilt med det samme.

vorser aldri ute, kan jo ikke det, ikke noe særlig effekt av en øl og en vann.....

evt la mannfolka spandere.... ikke gjerrig da

Jeg forser nesten aldri ute jeg heller, men jeg har begynt å foretrekke å gjøre det. Jeg drikker uansett øl, og en halvliter øl i butikken koster faktisk mer enn 25 kroner. Og en øl ute koster mellom 30 og 50, sånn litt avhengig av tidspunktet.

I tillegg drikker jeg langt mer når jeg drar på forspiel før byturen, noe som ikke bare resulterer i at jeg blir jævla full og ødelegger hele søndagen, men også at jeg blir så full at jeg ikke tenker over pengene og derfor ender opp med å kjøpe mer.

Så for meg er det ikke noe dyrere å begynne å drikke ute klokken 21:00, enn å dra på forspiel klokken 19:00. Sannsynligvis tjener jeg faktisk på det første (dersom det bare er snakk om forsing og ikke mat).

Jeg spander aldri på damer, så pengene jeg bruker går utelukkende til meg selv.

Ja, og i tillegg drikker jeg, stort sett, bare øl. Det blir selvsagt langt billigere enn når man driver og betaler 90 kroner for et glass som stort sett består av isbiter og som er tomt i løpet av 5 minutter.

Jeg forser nesten aldri ute jeg heller, men jeg har begynt å foretrekke å gjøre det. Jeg drikker uansett øl, og en halvliter øl i butikken koster faktisk mer enn 25 kroner. Og en øl ute koster mellom 30 og 50, sånn litt avhengig av tidspunktet.

I tillegg drikker jeg langt mer når jeg drar på forspiel før byturen, noe som ikke bare resulterer i at jeg blir jævla full og ødelegger hele søndagen, men også at jeg blir så full at jeg ikke tenker over pengene og derfor ender opp med å kjøpe mer.

Så for meg er det ikke noe dyrere å begynne å drikke ute klokken 21:00, enn å dra på forspiel klokken 19:00. Sannsynligvis tjener jeg faktisk på det første (dersom det bare er snakk om forsing og ikke mat).

Jeg spander aldri på damer, så pengene jeg bruker går utelukkende til meg selv.

Ja, og i tillegg drikker jeg, stort sett, bare øl. Det blir selvsagt langt billigere enn når man driver og betaler 90 kroner for et glass som stort sett består av isbiter og som er tomt i løpet av 5 minutter.

Spanderer du aldri? Til og med jeg spanderer på gutta innimellom hvis jeg føler for det.

Annonse

Spanderer du aldri? Til og med jeg spanderer på gutta innimellom hvis jeg føler for det.

Jeg spanderer på venninner og kompiser. Hvis f.eks. en ikke har penger til en øl og jeg har, så selvsagt.

Men jeg spanderer aldri på fremmede damer. Aldri.

Jeg spanderer på venninner og kompiser. Hvis f.eks. en ikke har penger til en øl og jeg har, så selvsagt.

Men jeg spanderer aldri på fremmede damer. Aldri.

Ikke hvis du synes det er kjempehyggelige engang og da tenker jeg ikke på at du tror du skal få noe i retur altså.

Haha, jeg har ikke glemt cognacen du har lovet meg o)

Ikke hvis du synes det er kjempehyggelige engang og da tenker jeg ikke på at du tror du skal få noe i retur altså.

Haha, jeg har ikke glemt cognacen du har lovet meg o)

Har jeg lovet deg en cognac? Jaggu. Det er på grunn av sånt jeg har sluttet å skrive på dol i fylla :)

Problemet er at dersom man begynner å spandere, så frykter jeg at de tror jeg er ute etter noe mer enn den praten. Det er ikke det at jeg har noe i mot å skulle svi av en hundrelapp på en jente, men nettopp det ryktet det med å spandere på jenter har.

Jeg ser jo selv hvordan gutter holder på. Spanderer i hytt og gevær for å få napp. Jeg blir flau på deres vegne, og holder meg derfor for god til det tullet der.

Men som sagt: En venninne, kompis, osv, eller dersom jeg har hatt kontakt med en jente en hel kveld og hun plutselig er tom for penger, så kan jeg selvsagt kjøpe en øl eller drink. Poenget er at det i så fall må falle naturlig, og ikke noe det ser ut som jeg gjør fordi jeg har lyst til å pule.

Det er så patetisk.

Har jeg lovet deg en cognac? Jaggu. Det er på grunn av sånt jeg har sluttet å skrive på dol i fylla :)

Problemet er at dersom man begynner å spandere, så frykter jeg at de tror jeg er ute etter noe mer enn den praten. Det er ikke det at jeg har noe i mot å skulle svi av en hundrelapp på en jente, men nettopp det ryktet det med å spandere på jenter har.

Jeg ser jo selv hvordan gutter holder på. Spanderer i hytt og gevær for å få napp. Jeg blir flau på deres vegne, og holder meg derfor for god til det tullet der.

Men som sagt: En venninne, kompis, osv, eller dersom jeg har hatt kontakt med en jente en hel kveld og hun plutselig er tom for penger, så kan jeg selvsagt kjøpe en øl eller drink. Poenget er at det i så fall må falle naturlig, og ikke noe det ser ut som jeg gjør fordi jeg har lyst til å pule.

Det er så patetisk.

Jeg forstår akkurat hva du mener.

Men du slipper søren meg ikke unna den conjacen og jeg vet du ikke har baktanker he he.

Jeg har spandert på dolere før, jeg! :)

Hvor har du forresten gjemt laguna? Har ikke sett henne her på veldig lenge.

Jeg traff henne på en av pubene her i forrige uke men det har vært så mye snø så jeg har knapt vært utenfor døra. Hun jobber oppi gata her, så jeg tenkte jeg skulle stikke innom men har ikke kommet så langt.

Hun er inne på et annet nettsted men jeg var ikke helt kompetent når jeg traff henne så jeg husker ikke hvor ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...