Gå til innhold

Hvor mye bruker du 'på byen'?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• SierDuDet

7

• Ulv I Faarikaal

7

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Har jeg lovet deg en cognac? Jaggu. Det er på grunn av sånt jeg har sluttet å skrive på dol i fylla :)

Problemet er at dersom man begynner å spandere, så frykter jeg at de tror jeg er ute etter noe mer enn den praten. Det er ikke det at jeg har noe i mot å skulle svi av en hundrelapp på en jente, men nettopp det ryktet det med å spandere på jenter har.

Jeg ser jo selv hvordan gutter holder på. Spanderer i hytt og gevær for å få napp. Jeg blir flau på deres vegne, og holder meg derfor for god til det tullet der.

Men som sagt: En venninne, kompis, osv, eller dersom jeg har hatt kontakt med en jente en hel kveld og hun plutselig er tom for penger, så kan jeg selvsagt kjøpe en øl eller drink. Poenget er at det i så fall må falle naturlig, og ikke noe det ser ut som jeg gjør fordi jeg har lyst til å pule.

Det er så patetisk.

wow, gjennomtenkt!

vil en fremmed gutt spandere på meg, tenker jeg helt automatisk på grunner til å si nei. for det er ikke til å skyve under en stol, at de fleste spanderende gutter forventer en slags gjengjeldelse, og den bør være fysisk.

det var egentlig en spøk det der med å ikke være gjerrig når andre spanderte, er da enda mer gjerrig, liker ikke at andre bruker penger for min skyld. med mindre jeg ser at de virkelig har lyst til å gi meg den ølen da, for da er det bare koselig og nesten frekt å avslå.

wow, gjennomtenkt!

vil en fremmed gutt spandere på meg, tenker jeg helt automatisk på grunner til å si nei. for det er ikke til å skyve under en stol, at de fleste spanderende gutter forventer en slags gjengjeldelse, og den bør være fysisk.

det var egentlig en spøk det der med å ikke være gjerrig når andre spanderte, er da enda mer gjerrig, liker ikke at andre bruker penger for min skyld. med mindre jeg ser at de virkelig har lyst til å gi meg den ølen da, for da er det bare koselig og nesten frekt å avslå.

oisann, ser nå at mitt gamle nick regjerte i går. kloa, det er meg,det.

Gjest sånn er livet

Uff, hørtes kjedelig ut. Men hvor mye har du spart hver mnd.? regner med at du sparer de pengene, siden de ikke går til "morro"?

Mvh

Spart?? Dette er penger som skal brukes til mat/klær/husholdning pr mnd. Ikke noe til overs å spare her i gården nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...