Gå til innhold

NHD+andre: hormonforstyrrelse og medisiner

Anbefalte innlegg

hei!

etter en tøff høst og vinter begynner det heldigvis og gå litt bedre.men det er noe jeg lurer på. jeg har kronisk depresjon har hatt det i mange år og har problemer med å få medisiner til å virke på meg, jeg har vel snart prøvd alt som det er mulig å prøve, så en mister jo litt motet.

jeg har akkurat fått journalen min og der står det at jeg har noe som heter Stein-Leventhals Syndrom, jeg er ikke helt sikker på hva det syndromet er, har prøvd å finne informasjon om det på nettet, men har ikke funnet så mye, men jeg tror det er en hormonforstyrrelse, noen av symptonene passer på meg, men som sagt jeg har nettopp fått vite at jeg har det syndromet, så jeg har aldri fått noen behandling, vist det da går an å behandle.

men det jeg lurer på er siden jeg har det syndromet kan det ha innvirkning på at antideprissiva ikke virker så godt på meg?

PS er det noen der ute som har noen informasjon om dette syndromet eller vet om noen sider jeg kan gå inn på nettet?

For jeg vet ikke noe særlig om dette syndromet og ville gjerne ha funnet ut litt mer om det.

håper noen kan svare meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134748-nhdandre-hormonforstyrrelse-og-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...