Gå til innhold

kan man bli uføretr. pga bekkenløsing?

Anbefalte innlegg

Gjest sliten4

Jeg har fått 4 barn. Smerter ved bekkenløsningen har blitt verre for hvert barn, men jeg var heldig med at smertene forsvant etter fødsel ..- helt til sistemann.

Det er nå 2 år siden fødsel, og jeg har fortsatt så store smerter, spes i symsysen at jeg har problemer med å fungere hjemme. Har vært sykemeldt i hele perioden.

Etter hvert så blir nå også de økonomiske problemene en ekstra stress faktor.

Er så utrolig sliten av å ha vondt og aldri strekke til.

Har jeg rett på å bli uføretrydet pga bekkeløsnings smerter?

Og hvor "vanlig" er dette blandt de som har problemene kronisk?

Fortsetter under...

Gjest Tristelin@

Det kan en, men det er et langt lerret å bleke. Kontakt LKB, Landsforeningen for kvinner med bekkenrelaterte lidelser, de kan henvise til spesialister som tar slikt alvorlig. Kronisk bekkenleddsyndrom er den eksakte betegnelsen du må ha på 'papiret' for å ha rett til hjelpemidler og fysioterapi.

Men slikt endrer seg hele tiden, så meld deg inn i foreningen. De er oppdaterte.

Ta et søk på nettet, de har hjemmeside!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...