Gå til innhold

risperdalsprøyte

Anbefalte innlegg

Gjest grønne øyne

Hei.

Jeg lurer bare på en liten ting. Er det noen som har erfaring med risperdalsprøyten?

Har dere gått opp i vekt av den?

En annen ting jeg lurer på er hvor de setter sprøyten. I felleskatalogen står at den skal settes intramuskulert mellom rumpeballene.?

Går det ikke an å få den i armen?

Kjære lille venn, som sikkert forstår hvem jeg er:

Tusen takk for alt du har gjort for meg! Jeg er kjempeglad i deg blitt! Håper du sover nå.

Takk for gode råd, i en ellers så turbulent periode...

Mvh

grønne øyne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134770-risperdalspr%C3%B8yte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Risperdal Consta, og opplever at jeg går opp i vekt av den. Ble fryktelig sulten i begynnelsen, men det har gitt seg.

Dosen settes i skinken/hoften, og gjør ganske vondt... Men hva gjør man ikke for å bli bedre? Tror ikke du kan få den i armen, for sprøyten krever en ganske stor muskel. Den er temmelig lang. Settes hver 14. dag - for meg av legen selv, men det er fordi han ønsker jevnlig kontakt med meg. En sykepleier eller legesekretær kan også sette den. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134770-risperdalspr%C3%B8yte/#findComment-835598
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...